Tallika Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg ble samboer meg en jeg trodde var verdens beste mann for to uker siden (!!). vi har vært sammen maks to månder, også har jeg funnet ut at han er utro med meg, mot min barnevakt. har brukt denne jenta som barnevakt i flere år på unga mine. han fortalte ingenting men det gjorde hun. har ingen grunn til i mistro henne siden eksen min innrømte at han hadde sex med hu og. har skværet opp med henne for lenge siden og anser henne som en grei jente. kanskje litt naiv. jeg finnes ikke lei meg heller. bare jævlig forbanna. fant ut dette i dag og har sittet og røykt en tjuepakkning til nå. blir oppgitt for dette er ikke første gang jeg opplever dette. alle mine eksmenn har vært utro. og nå denne nye som jeg trodde så bra om! blir forbanna på meg selv. for det er ikke bare barnevakten som er naiv men meg også. hvorfor går jeg i fellene gang på gang+ når skal jeg starte å lære? forrige gang jeg opplevde et slikt svik ble jeg trist og såret men nå er jeg sinna. har høy puls og merker jeg er redd jeg skal bli en kald person. jeg ga alt til han min "prins" og dette er takken? klarer liksom ikke bli sur på barnevakten heller for hun kommer i fra en dårlig stelt familie og trenger meg og pengene for å si det sånn, uten at jeg utleverer så mye mer. hva må til for at jeg lærer? takk for at DU leste. merker jeg vil stange hodet i en vegg her. for en patetisk klisje jeg lever i! Endret 12. februar 2010 av Tallika
janne84 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Når de to siste mennene dine har vært utro med barnevakten så hadde jeg ikke brukt henne som barnevakt mer uansett hvor vansklig hun har det økonomisk. Handler om respekt for andre!!
addict Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Det høres jo ganske naivt ut å flytte sammen med han etter 2 mnd når man har barn vil jeg si.. Men, ut med han. Han er ikke verdt å holde på.
tinaballerina Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Du burde i hvert fall skaffe deg ny barnevakt...
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Æsj, for et rasshøl av en mann! Hold deg unna slike! Dersom du alltid faller for utro drittsekker er det på tide å skifte beite, og leter etter andre typer menn.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Mulig du er en litt naiv person da, siden du havner lett oppi sånne situasjoner, som du sier. Høres ut som du har hatt hastverk med å flytte sammen med denne mannen. Så et råd er at du bremser ned og ikke satser alt med en gang. Du kan se mannen an over tid. Jeg stusser også over at du nærmest frikjenner denne jenta fra å ha ligget med samboeren din. Du virker naiv som ikke tror jenta visste hva hun gjorde. Jeg hadde skaffet meg en annen barnevakt etter dette.
Gjest Gjest_bettina_* Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har vært der om ikke på samme måte. Gå fra han, inntil du finner et sted å bo må du kanskje tolerer han, men da kommer vel sexlysten frem... det er det som er LIMET i sånne forhold. Det virker som du vet det, siden du ikke er sjalu. Da håper jeg du vet hva du skal gjøre nå. Ikke morsomt, men når man mister respekt etter å ha fått slikt i trynet, er det ikke annet å gjøre enn å reise seg opp og gå videre. Dette klarer du.
Nigo-san Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 hva må til for at jeg lærer? Du må bli veldig mye mer kresen! Å flytte sammen med en mann etter under to måneders kjærestetid (når du har barn?!) og så oppleve at han er utro etter to uker... da har du ikke gitt deg selv mye tid til å vurdere, eller tenke. For min del hadde en mann som ville flytte sammen etter to måneder fått alle varsellamper til å blinke, det virker bare så utrolig "needy". Hva er grunnen til at han vil det, såpass raskt? Jeg ville vært veldig skeptisk. Du kan ikke "tro" at en person er verdens beste mann etter to måneder! Du kjenner ham jo knapt! Og ikke minst, du skal ha bedre. Dette var ikke ment som en streng pekefinger, men mer som en oppmuntring- hvor absurd det enn høres. Greia er at du må ikke la deg blende for lett, du må ikke bli "glad" for at noen er glad i deg. Ta en forelskelse for det det er, bruk tiden på å date, og så avgjør du etter et halvt år, eller et år, eller to år... på om du vil flytte sammen med fyren. TTT. Ting Tar Tid. Når du sier "Mine eksmenn" og har flere barn, og allerede har en ny samboer som har vært utro etter to uker... så tenker jeg at du skal roe ned. Det går an å ha det fint alene også. Kanskje treffer du en ny fyr (som du skal ta det roooolig med), kanskje ikke, det er ikke der det ligger. Du skal ha det bra, sammen med barna dine, og selv om det er hyggelig med en mann skal du ikke være for kjapp- og heller ikke for lettlurt.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Hva slags oppvekst er dette å gi sine barn?? Nye menn inn og ut av livet ditt hele tiden, utro barnevakter og drama og mas... Hva med å begynne å tenke litt på hvordan alt dette påvirker barna dine?
Tallika Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2010 Når de to siste mennene dine har vært utro med barnevakten så hadde jeg ikke brukt henne som barnevakt mer uansett hvor vansklig hun har det økonomisk. Handler om respekt for andre!! Jeg vet. Har snakka om det med ei venninne og hu sa det samme. Greia er at jenta er litt "på kjøret" (drikker mye, har adhd, er litt løs og VELDIG naiv) så jeg får nesten vondt av henne. Hn har nettopp fylt 18 år og. Så egentlig er hun bare barnet. Men jeg vet egentlig. My bad! Det høres jo ganske naivt ut å flytte sammen med han etter 2 mnd når man har barn vil jeg si.. Men, ut med han. Han er ikke verdt å holde på. Vet du i egentlig hvor lenge vi har kjent hverandre? Ja han skal ut. enig i det men hvorfor lærer jeg aldri? åh. Du burde i hvert fall skaffe deg ny barnevakt... Jada, men først burde han gå. Og jeg burde få skrudd skruene i hodet mitt ordentlig på plass. Æsj, for et rasshøl av en mann! Hold deg unna slike! Dersom du alltid faller for utro drittsekker er det på tide å skifte beite, og leter etter andre typer menn. ja jeg vet det men hvordan skifter man beite? jeg tenker at jeg gjør det hele tiden men ender opp med samme dritten hele tiden. hva ser man etter egentlig? vil ha en rolig en som kan sitte inne en lørdag. ikke en som er UTRO, drikker 3 ganger i uka, og som ånder for bilen og tattoveringene sine.
Tallika Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2010 Mulig du er en litt naiv person da, siden du havner lett oppi sånne situasjoner, som du sier. Høres ut som du har hatt hastverk med å flytte sammen med denne mannen. Så et råd er at du bremser ned og ikke satser alt med en gang. Du kan se mannen an over tid. Jeg stusser også over at du nærmest frikjenner denne jenta fra å ha ligget med samboeren din. Du virker naiv som ikke tror jenta visste hva hun gjorde. Jeg hadde skaffet meg en annen barnevakt etter dette. Venninna mi sa: Du er naiv!. hun er nok rett. Jeg er naiv, og går i samme felle hele tiden. les hva jeg skrev til en annen om barnevakten. frikjenner henne ikke, men hun er for "syk" til å klikke på føler jeg.
Tallika Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2010 Du må bli veldig mye mer kresen! Å flytte sammen med en mann etter under to måneders kjærestetid (når du har barn?!) og så oppleve at han er utro etter to uker... da har du ikke gitt deg selv mye tid til å vurdere, eller tenke. For min del hadde en mann som ville flytte sammen etter to måneder fått alle varsellamper til å blinke, det virker bare så utrolig "needy". Hva er grunnen til at han vil det, såpass raskt? Jeg ville vært veldig skeptisk. Du kan ikke "tro" at en person er verdens beste mann etter to måneder! Du kjenner ham jo knapt! Og ikke minst, du skal ha bedre. Dette var ikke ment som en streng pekefinger, men mer som en oppmuntring- hvor absurd det enn høres. Greia er at du må ikke la deg blende for lett, du må ikke bli "glad" for at noen er glad i deg. Ta en forelskelse for det det er, bruk tiden på å date, og så avgjør du etter et halvt år, eller et år, eller to år... på om du vil flytte sammen med fyren. TTT. Ting Tar Tid. Når du sier "Mine eksmenn" og har flere barn, og allerede har en ny samboer som har vært utro etter to uker... så tenker jeg at du skal roe ned. Det går an å ha det fint alene også. Kanskje treffer du en ny fyr (som du skal ta det roooolig med), kanskje ikke, det er ikke der det ligger. Du skal ha det bra, sammen med barna dine, og selv om det er hyggelig med en mann skal du ikke være for kjapp- og heller ikke for lettlurt. Vi har kjent hverandre lengre enn i to måneder. møttes på gatebil for flere år siden, så jeg trodde VIRKELIG jeg kjente han. har felles kompisser også. Hvorfor burde man være skeptisk? hadde ikke noen baktanker med å flytte med han så tidlig jeg heller?? vi har forresten vært sammen i 7 uker (jeg vet det er ingen tid), og jeg har kjent han en god del lengre. Takker for råd altså, men jeg er en person som HATER å være alene. derfor blir jeg lett sammen med nye, og jeg hater å være singel. elsker å ha noen å kose med, se film med, elske med, og alt det. derfor er jeg såpass "needy". hehe jeg er også ganske naiv, og forelsker meg veldig fort. Hardet bra med barna mine altså. ikke no problem der.
Tallika Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har vært der om ikke på samme måte. Gå fra han, inntil du finner et sted å bo må du kanskje tolerer han, men da kommer vel sexlysten frem... det er det som er LIMET i sånne forhold. Det virker som du vet det, siden du ikke er sjalu. Da håper jeg du vet hva du skal gjøre nå. Ikke morsomt, men når man mister respekt etter å ha fått slikt i trynet, er det ikke annet å gjøre enn å reise seg opp og gå videre. Dette klarer du. jeg vet ikke hva som skjer denne gangen men jeg er ikke sjalu nå nei. :gjeiper: :gjeiper: bare oppgitt over meg selv. han bor og hos meg, så han skal ut. ikke meg heldigvis. Takk!
einna Skrevet 12. februar 2010 #14 Skrevet 12. februar 2010 les hva jeg skrev til en annen om barnevakten. frikjenner henne ikke, men hun er for "syk" til å klikke på føler jeg. Men vil du egentlig ha ei så ustabil jente som barnevakt for barna dine? Du trenger jo ikke klikke, men kanskje forklare rolig hvordan du ser dette, og at hun må skjerpe seg om hun vil fortsette å være barnevakt.
Tallika Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2010 Hva slags oppvekst er dette å gi sine barn?? Nye menn inn og ut av livet ditt hele tiden, utro barnevakter og drama og mas... Hva med å begynne å tenke litt på hvordan alt dette påvirker barna dine? Hva? Min eldste forstår meg godt, og er dritt lei selv ! ingen av dem har lidd noen nød, eller har måtte oppleve noe de ikke takler for å si det på den måten du!! Han her møtte alle barna mine ganske fort ja, men de møtte han og før vi ble sammen. De har likt han veldig godt alle, og ingen av dem blir påvirket av dette. ingen av dem har da vel sett at dem har pult heller!!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #16 Skrevet 12. februar 2010 Du lar en alkoholisert, nymfoman, umoden småpike passe barna dine, og du finner deg ny mann hver måned som du må hive ut noen uker senere fordi han har vært utro...? For en mor du er! Hva slags verdier er det disse stakkars, stakkars barna dine må vokse opp med?!
Tallika Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 12. februar 2010 Men vil du egentlig ha ei så ustabil jente som barnevakt for barna dine? Du trenger jo ikke klikke, men kanskje forklare rolig hvordan du ser dette, og at hun må skjerpe seg om hun vil fortsette å være barnevakt. Jeg føler meg som på det radioprogrammet, hvor programlederen fikk i oppgave å diskutere med motparten enten han var enig, eller ikke. nei så klart jeg ikke vil de skal ha en ustabil jente som barnevat, men SÅÅÅ "syk" er hun ikke. jeg brukte gåsetegn rundt ordet syk også.
Tallika Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 12. februar 2010 Du lar en alkoholisert, nymfoman, umoden småpike passe barna dine, og du finner deg ny mann hver måned som du må hive ut noen uker senere fordi han har vært utro...? For en mor du er! Hva slags verdier er det disse stakkars, stakkars barna dine må vokse opp med?! hva med gåsetegn i ordet syk, forsto du ikke???
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #19 Skrevet 12. februar 2010 Jeg vet. Har snakka om det med ei venninne og hu sa det samme. Greia er at jenta er litt "på kjøret" (drikker mye, har adhd, er litt løs og VELDIG naiv) så jeg får nesten vondt av henne. Hn har nettopp fylt 18 år og. Så egentlig er hun bare barnet. Og dette mennesker stoler du altså nok på til at du gir henne ansvaret for dine barns sikkerhet...? Du må være grenseløst naiv og ansvarløs!
Beauté Skrevet 12. februar 2010 #20 Skrevet 12. februar 2010 Så "bra" da. Altså, at du oppdaget det NÅ, og ikke senere. Føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå