Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Skal ut med venninner i morgen, miidag, etterfulgt av pub/annet utested. Som litt "småsliten" småbarnsmor på 30, trenger jeg litt "ut-på-byn-klestips". Hva går folk med for tiden? Dette er som sagt middag + byn...
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hva med et skjørt, fin topp og støvletter?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Det var noe a'la det jeg hadde tenkt, men jeg trenger litt mer spesifisering.... Hvilket type skjørt og hvordan topp...?
phronima Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Nå er nok dette litt seint svar, men det kan jo kanskje komme til nytte neste gang. I første omgang, ikke tenk på hva som er moderne. Finn snitt som passer DIN kropp, ikke prøvedukken eller modellen på catwalken. Dersom du kler deg etter figuren ser du automatisk mer "up to date" ut! Om du hiver på deg masse uflatterende trendplagg uten nærmere ettertanke kan du lett se ut som du prøver for hardt, at du er desperat. Finn ut hvilken kroppsfasong du er først, så kan du begynne å plukke blant trendene og se om det er noe som passer deg. Draperte plagg, for eksempel, er veldig hot, og kler de fleste. Tenk også farger: Nude, korall, lavendel, gult og hvitt blir veldig populært i høst: Er det noen av de du kler? Se på sko og tilbehør også! Det er en flott metode å gjøre antrekket mer moderne og personlig på. Dette er IKKE ment som reklame (selv om det kan virke slik), men jeg har noen tips på bloggen min (http://manet.blogg.no/) som kanskje kan komme deg til nytte? Om ikke er det bare å spørre og grave, så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå