Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. februar 2010 #1 Del Skrevet 12. februar 2010 Syns mange fokuserer på hvor negativt det er å være singel. Så her er mitt bidrag til å improve the situation Fordeler ved å være singel: - man slipper chlamydia og hiv og sånn - man slipper utroskap og løgner og all den dritten der - kan ha senga mi HELT for meg selv!!!!! - kan se hva jeg vil på tv - slipper å forklare meg om hvor jeg har vært/hvor jeg skal hele tiden - slipper usikkerheten. slitsomt å gå rundt og hele tiden tenke etter om man er god nok, søt nok, heftig nok i senga etc - slipper å ta hensyn til hva kjæresten vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. februar 2010 #2 Del Skrevet 12. februar 2010 Du har jo fått med det mest elementære, så er ikke mye å tilføye. Jeg er bare helt enig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 12. februar 2010 #3 Del Skrevet 12. februar 2010 Fordeler ved å være singel: - man slipper chlamydia og hiv og sånn Ikke nødvendigvis - hva om man ligger rundt Ellers kan det vel være en fordel at man slipper å ta hensyn til en annen person når det gjelder fremtidsplaner, som flytting ved skolegang eller jobbtilbud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #4 Del Skrevet 12. februar 2010 Tror faktisk at det er flere single som har chlamydia og hiv og sånn enn de som er i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. februar 2010 #5 Del Skrevet 12. februar 2010 Tror faktisk at det er flere single som har chlamydia og hiv og sånn enn de som er i et forhold. Men hva hvis partneren er utro da? Og man ikke vet det før man merker at det klør kraftig i glufsa? DET slipper vi single (så lenge man er flink og beskytter seg vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #6 Del Skrevet 12. februar 2010 Mange fordeler :-) Enig i alt du sier. - Man kan gjøre spontane ting, så ofte man vil. - Kan snu døgnet på hodet hver helg og i alle ferier. Når jeg la meg før 12 i en helg eller ferie kan jeg ikke huske. - Kan lage mat / bake hva mat vil og når man vil på døgnet. - Trenger ikke planlegge så mye. - Bestemmer jeg meg for å gå tur i 20 min, gjør det ingenting om det 20 minuttene plutselig ble til 4-8 timer. - Kan legge seg og stå opp akuratt når man vil. - Kan sitte så lenge man vil med pc'en, spille tv-spill eller se tv. - Man kan gjøre akuratt hva man vil når man vil. Singellivet er fantastisk :-) Gruer meg litt til å eventuelt få en mann og barn, men jeg håper begge deler kommer meg tiden. Er 29, så kan jo ikke vente i ti år til med det :-( Kjønnsykdomer bekymrer jeg meg da ikke om, jeg skjønner ikke vitsen med å ha sex uten å være forelsket og sammen med den man har sex med. One night stand, skal jeg aldri ha, ikke om jeg fikk tilbudet fra han jeg er forelsket i en gang. Har flere ganger hatt sjangs til ons, men hvorfor skal jeg ha det? Ikke har de vært fine nok heller de jeg kunne hatt det med og jeg har ikke hatt noen følelser for dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #7 Del Skrevet 12. februar 2010 Man kan høre på så høy musikk man vil, og akkuratt den musikken man vil. Og kan høre på yndlingssangen på repeat i 5 timer om man vil det. Eller den samme cd'en hele dagen lang flere dager i strekk. Man kan bruke pengene på akkuratt det man vil, og ha det akkuratt som man vil hjemme. Ha akkurat hva man vil av pynt, ting på veggene og i vinduskarmene. Og man kan bruke gulvet som søppelbøtte :-) Det er nok haugevis med ande fordeler som jeg ikke kommer på nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå