Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hei, sendte meld til en fyr jeg holder på med om vi skulle finne på noe i kveld, da han sa tidligere at han hadde ingen planer for helga Meld: Heei, skal vi finne på noe ikveld? Om du ikke har lagt noen andre planer enda. Svar: Tar det i kveld:) etter middag og søvn Eh okei.. Antar han mener at han svarer ikveld om vi skal gjøre noe sammen eller ikke. Syns dere jeg skal dra på byen og drite i han? Har ikke svart på hans meld forresten.
Gjest ureg Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hei, sendte meld til en fyr jeg holder på med om vi skulle finne på noe i kveld, da han sa tidligere at han hadde ingen planer for helga Meld: Heei, skal vi finne på noe ikveld? Om du ikke har lagt noen andre planer enda. Svar: Tar det i kveld:) etter middag og søvn Eh okei.. Antar han mener at han svarer ikveld om vi skal gjøre noe sammen eller ikke. Syns dere jeg skal dra på byen og drite i han? Har ikke svart på hans meld forresten.
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Tror rett og slett ikke han har så veldig lyst jeg. Gå ut og ha det gøy du.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hvis du vil ut, så gå ut. Send gjerne en mld og si at du stikker på byn. Når/hvis han sender mld så kan du vel bare foreslå at han møter deg ute? Hvis han vil "finne på noe" hjemme, så kan du jo gå hjem. Om du vil da. Ser ikke helt problemet?
Gjest TS Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Tror rett og slett ikke han har så veldig lyst jeg. Gå ut og ha det gøy du. Tror ikke han har lyst jeg heller, dessverre. Derfor jeg ikke svarte han!! Da drar jeg ut og party my ass off istede!!!
Gjest Armule Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Eller så kan det jo faktisk hende han var trett etter jobb/uka! Men jeg ville dratt ut selv ja! Også kunne man tatt det derifra om han eventuelt ville møttes.
Gjest TS Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Hvis du vil ut, så gå ut. Send gjerne en mld og si at du stikker på byn. Når/hvis han sender mld så kan du vel bare foreslå at han møter deg ute? Hvis han vil "finne på noe" hjemme, så kan du jo gå hjem. Om du vil da. Ser ikke helt problemet? Vil jo egentlig ut, det som er greia. Men gidder ikke sitte hjemme alene i hele kveld heller da og vente på en fyr som kanskje gidder finne på noe med meg. Ser han er på msn nå, føler ikke han er noe interessert i meg akkurat nå.. Men har enda ikke svart på sms hans, 3 timer siden nå, skal jeg svare nå? si noe på msn? Eller bare ikke gi noe lyd fra meg mer? Tips, ja jeg er håpløs på dette
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Kanskje han er slik som min? Plutselig så renner sms'ene inn når han er ferdig med gjøremålene sine.. Av og til er han restriktiv, svarer lite. Av og til tar han helt av på svarene. Mitt råd er uansett. Stikk ut, ikke sitt og vent på ham. Vis at du har et liv! Sender han en meld i kveld så vet du Min er nå "skadet" og ikke klar for noe forhold. Men vi skal visst holde det varmt... Såvidt jeg har skjønt det så jeg holder det varmt jeg!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 gå på byen du, synes du skal gjøre det du har lyst til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå