hkarls1 Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Vi er to jenter som planlegger å dra på backpacker tur. Vi skal til Asia først, deretter til Oseania og så til USA. Er det noen spesielle byer eller severdigheter vi bør se? De byene/stedene vi har kommet fram til så langt er; Beijing, Hong Kong, Bangkok og andre småsteder i Thailand(tips?), øyhopping på Fiji, Sydney, Brisbane, New Zealand, Los Angeles, San Fransisco, Las Vegas, Miami og New York.
Reiseguri Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Vi er to jenter som planlegger å dra på backpacker tur. Vi skal til Asia først, deretter til Oseania og så til USA. Er det noen spesielle byer eller severdigheter vi bør se? De byene/stedene vi har kommet fram til så langt er; Beijing, Hong Kong, Bangkok og andre småsteder i Thailand(tips?), øyhopping på Fiji, Sydney, Brisbane, New Zealand, Los Angeles, San Fransisco, Las Vegas, Miami og New York. hvor lenge skal du være i asia? hva med Vietnam, Laos, Kambodsja eller Malaysia? Ganske billig å reise med fly rundt i asia - sjekk tigerairways, jetstar og airasia.
Leah89 Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hvis ikke dere har noen spesiell grunn til a dra til Brisbane, vil jeg foreslå at dere vurderer en annen by. Brisbane er rett og slett litt kjedelig. Evn er Brisbane et bra utgangspunkt til andre steder; Frasier Island, Byron Bay, Noosa Heads osv osv. Ellers ville jeg som Reiseguri sett etter billige billetter rundt i asia, mange fine steder på rekke og rad. Likte selv Malaysia bedre enn Thailand. Hvor lenge planlegger dere å være borte?
hkarls1 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2010 Takk for tips. Vi har tenkt litt på Malaysia Vi tenkte å være borte i ca 3 måneder. Tenkte at Brisbane lå like ved Surfers Paradise og at vi kunne prøve surfing der. Eller er det vi som har misforstått og at det er et stykke i mellom? Hehe. Det er virkelig ikke lett å planlegge en slik tur, men vi tenkte å bestille selve flybillettene gjennom Kilroy.
Leah89 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Okei Selv så ville jeg vært forsiktig med å putte inn flere reisemål da, i og med at dere har såpass mange steder allerede. Kilroys pleier egentlig å ha en del bra tips og komme med også, etter hva jeg har forstått:) Vet du også kan bestille surfe camp gjennom de. Så lærer du å surfe og får sett litt andre steder av Australia enn det man ellers ville gjort. Står om det på nettsidene deres. Skulle ønske det var jeg som skulle på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå