Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en liten røverdatter på besøk, en liten valp på fem måneder. Jeg er så spent, det er som den er litt min også nå...

For ingen kan eie dyr, men vet den valpen har det fint, de skal bare hilse på...

For bare ei uke sia døde en hund jeg av og til gikk turer med og det var så trist.

Men nå får jeg møte valpen som bare er ellevill og som dessverre måtte omplasseres for tidlig fra bio-mor.

Nå har jeg tatt frem griseøre, og hundegodbiter. Men jeg skal høre hva den er vant med før jeg gir noe. Men vann må den jo ha, det kan vente til den kommer, så ser den at jeg bryr meg litt.

Jeg er kjempebarnslig.

Har ryddet litt nå, og satt på kaffe.

Jeg må rydde unna vitaminer, paracet og alt som er farlig for en valp...

Den er ikke min, den har et godt hjem nå men jeg gleder meg til å se frøkna.

Jeg glemte å spørre om den biter og finner alt som ligger rundt om...eller om den er en engel...

Sikkert en blanding av valp som prøver, men så glemmer den seg...

Jeg gleder meg til å se den, men nå må jeg roe meg ned før den kommer. Men jeg er veldig spent, har bare hørt om den siden den var fem uker gammel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Så koselig!

Jeg blir omtrent like tussete når jeg besøker folk som nettopp har skaffet seg valp eller kattunge :)

Skrevet

Den var litt rampete ja. :)

Men kjempesøt.

Litt liten, og hun som var her sa at hun kom til å bli mye større. Nei sa jeg, litt større. Ikke mye. Hun virket sunn.

Jeg har møtt en av foreldrene, men vet hvem faren er, så jeg sa at den har fått det beste fra begge rasene, men jeg tror fremdeles ikke at den blir så stor egentlig.

Vi tippet vekta, men da ble jeg usikker på hvor mye man skal legge til for en valp s0m er fem mnd i høyde og vekt`?

Vi ble avbrutt, da kom den med en vedkubbe...

Etter det løp den på badet, inn på alle rommene osv osv.

Valpen virket harmonisk, men stresset seg litt opp. Det lukter hund her, og ingen hund å møte her.

Siden den har en forhistorie, trodde jeg den ville lekebite litt hardere, men den var ok.

Skrevet

Koselig!

Du har ikke hund selv da, eller skal skaffe en i nærmeste framtid?

Skrevet

Jeg tror det er noe alvorlig galt med meg. Barn har jeg aldri hatt lyst på, men rett som det er blir jeg voldsomt valpesyk :fnise:

Gjest SmallTalk
Skrevet
Jeg tror det er noe alvorlig galt med meg. Barn har jeg aldri hatt lyst på, men rett som det er blir jeg voldsomt valpesyk :fnise:

Jeg tror vi lider av samme syndrom... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...