Gjest Gjest_Søta_* Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har lest på nett om å kunne sprute som jente. Har også sett dette på film. Jeg har forsøkt med dildo å treffe dette punktet, men hos meg skjer det ingenting og jeg kjenner ingen større nytelse fra jeg begynner til jeg ikke orker mer. Er dette oppskrytt? Kan alle jenter sprute ved trening? Noen som har opplevd å kan dele sin erfaring?
Gjest Armule Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Ja, jeg vil si at alle jenter kan sprute om man går frem på rett måte. Det er mange innlegg og emner om det her inne, med samme spørsmål som deg, råder deg til å heller søke litt rundt!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Ja, jeg vil si at alle jenter kan sprute om man går frem på rett måte. Det er mange innlegg og emner om det her inne, med samme spørsmål som deg, råder deg til å heller søke litt rundt! Kjæresten spruta her om dagen,hun sier nun ikke gjorde noe spesielt for og få det til,det bare kom når hun ridde meg. (Har skjedd 2 ganger før,kjente at det ble fryktelig vått) Det ble en liten damm på gulvet og jeg kjente det på låret når det traff. Hun sier hun kjente det pressa når det kom,ikke noe særlig sterkere/forskjell på denne og vaginal/klitoris orgasme. Kan også nevne at vi har prøvd og "framkalle" sprut/G-orgasme noen ganger,uten noe særlig hell.Hun kjente ikke noe spesielt annet enn at det var deilig. Forsker videre
Aryia Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Om en anstrenger seg er det vanskeligere å sprute, synes jeg ihvertfall. Er ikke så ofte at det skjer om jeg er alene, men med kjæresten skjer det ganske kjapt Prøvd med en vibrator/dildo/whatever som er "designet" for g-punktet? Kanskje det blir lettere da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå