Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 jeg blir ikke våt lengre når jeg vil ha sex.. kan godt være kåt osv. videre men jeg forblir knustørr! hvis jeg onanerer kan jeg gjerne få to orgasmer og likevel ikke være våt nok til å kunne ha samleie.. det er utrolig frustrerende både for meg og kjæresten.. og jo mer jeg stresser over at jeg må bli våt, jo tørrere blir jeg.. hva kan det være? Vi bruker glidemiddel, men syns dt er noe søleri og lite effektivt.. bruker "luksus" fra kondomeriet.. kanskej jeg bør prøve et annet merke?
Skylines Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Opplevde det samme når jeg gikk på Loette p-piller..
Yogamann Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Google david shade og deep spot og søk på det samme på youtube. Da finner du en artikkel og en video som viser hvor the deep spot og a-punktet er. Disse gir som regel langt mere og veldig hurtig utskillelse av fuktighet, selv når man ikke er så tent. De gir også som regel mere nytelse enn g-punktet
asyar Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Et kjapt søk på google, og lommelegen hadde dette og si: http://www.lommelegen.no/778199/ikke-vaat-i-skjeden
Gjest Bond Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå