Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hei! Trenger en genial pose som kan - brukes i bagvogn til liten baby - samtidig brukes i pulk til 4-5 år (altså gjerne med forlenger) - med skinn i bunnen Virker som vi lander på lammy xl posen, men finns det flere i samme kategori? Har en baby i magen og en på 1 år og drar mye på tur.. og så har vi en lammeskinnspose som vi eelsker men den kan jo ikke brukes til lengre enn 1,5 år tenker jeg, så tenkte å kjøpe noe som kan brukes lengre.... og til flere ting:) I tillegg blir nestemann liggende i softbag i vogn, så er redd skinnposen blir litt klumpete oppi der... en dunpose tar vel kanskje mindre plass, kan knøvles sammen litt...?
Gjest balla Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Denne har jeg. Linker til en jeg ikke kjenner som har skrevet om posen jeg har: http://www.skilpaddentruls.com/lammepose.php
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Finnes hvis mange http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=605607/
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Ts her--takker for svar, men mulig jeg har vært uklar her- det var DUNpose, (helst) med lammeskinn i bunnen jeg tenkte på! Vi har en lammeskinnsose, KAISER, som vi er superfornøyd med. Men trenger en pose til siden vi venter en liten til, og tenker da å kjøpe en større dunpose som både han som blir 1,5 år til høsten OG den lille nyfødte kan bruke... den minste i vogn og den største i pulk og vogn- helst så lenge som mulig.. Konkret har vi sett på voksi urban (den som kan forlenges) og underwalder lammy xl. Ser at sistnevnte er forholdsvis dyr men har både lammeskinn i bunnen og kan etter det vi forstår forlenges og brukes til 5 år omtrent. Det høres jo supert ut, men har lest at flere er lite fornøyd med hullene til selene,at de er plassert feil-for lang opp i posen... Voksi urban serjo også super ut, billigere, må evt. kjøpe et skinn å ha inn, MEN kan ikke snørpes sammen ved hodet... noe som kanskje er en fordel når den skal brukes i pulk? I tilleg har vi sett litt på voksi aktiv(?) ullposen, men syns dun virker varmere... ?vil bli brukt i forholdsvis kalde innlandsvintre, så... Noen som har prøvd begge disse posene kanskje?? Eller vil dele erfaring med en av de eller lignende poser?
LilleMy28 Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 EasyGrow har vi og vi er veldig fornøyde, der går det også å kjøpe et skinn som passer inni og kan brukes alene utenfor pose-sesongen. Den har kommet veldig bra ut i tester også med tanke på både bruk, varme, vask og brannsikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå