Gå til innhold

Overnattingsg.

Anbefalte innlegg

Gjest Aurskog-Høland Brud
Skrevet

Hvor ble det av tråden jeg hadde? Ble ikke sletta vel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Den var jo tidenes beste? Hvor ble det av den?????

Gjest Aurskog-Høland Brud
Skrevet

Hvis tråden er sletta er det mulig å få en kopi av den da :forvirra: Det var så mange fine forslag der jo.

Skrevet

Jeg er ikke oppdatert på alt som sto i den, så kanskje er svaret på dette spørsmålet åpenlyst, men...

Hvorfor ble den slettet, moderator?

Skrevet

Vi logger IP, og ser det lett når noen starter en tråd for så å svare seg selv under flere forskjellige brukernavn. Dette ser vi på som så useriøst at vi sletter.

Vi lukker så få tråder som mulig, og selv om en tråd lukkes sletter vi regelbrudd. Slike ting kan ikke bli stående selv om tråden er lukket. Selvsagt kan ikke brukerne få kopier av slettete regelbrudd. De er slettet fra forumet.

Brukere som starter useriøse tråder for så å skrive og svare selv under forskjellige nick risikerer også å få sin IP sperret.

I denne tråden har vi et godt eksempel på hva jeg mener..

Skrevet
Vi logger IP, og ser det lett når noen starter en tråd for så å svare seg selv under flere forskjellige brukernavn. Dette ser vi på som så useriøst at vi sletter.

Vi lukker så få tråder som mulig, og selv om en tråd lukkes sletter vi regelbrudd. Slike ting kan ikke bli stående selv om tråden er lukket. Selvsagt kan ikke brukerne få kopier av slettete regelbrudd. De er slettet fra forumet.

Brukere som starter useriøse tråder for så å skrive og svare selv under forskjellige nick risikerer også å få sin IP sperret.

Bombe.. ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvordan kan dere vite at det er samme person som svarer?

Fra vår datamaskin er det 3 stykker som skriver her inne, så hvordan kan dere da vite at det er en person som skriver flere innlegg under ulike nick?

Skrevet

Sjekk tidspunktene for gjesteinnleggene. Om flere bruker maskinen samtidig har de det travelt. Mye tull fra en IP kan altså føre til at den blir sperret, selv om flere bruker den nesten samtidig. De vet i så fall om hverandre og er sammen om tullet :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...