Gjest yojo Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Noen som bruker Lady Shaver? Og hvordan blir resultatet eventuelt? Kunne tenkt med å bruke det på leggene, men går alt håret bort, eller blir det småstubber? Hvis noen bruker, så oppgi gjerne hvem dere bruker
Antlers Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Brukte det for lenge siden. Nesten som å bruke høvel, men du slipper å kutte deg, da. Håret vokser ut like fort som det ville gjort ved vanlig barbering, fordelen er at du kan tørrbarbere. Husker ikke hvilken type jeg hadde, men den var av merket Braun og kunne brukes i dusjen
Gjest yojo Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Brukte det for lenge siden. Nesten som å bruke høvel, men du slipper å kutte deg, da. Håret vokser ut like fort som det ville gjort ved vanlig barbering, fordelen er at du kan tørrbarbere. Husker ikke hvilken type jeg hadde, men den var av merket Braun og kunne brukes i dusjen Du får ikke tredagers "skjegg" av det? Er mye mer praktisk ville jeg tro, er så utrolig lei å barbere de leggene mine med høvel!! Kutter meg nesten alltid ved anklene, så får arr etterhvert
Antlers Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Nei, det ble helt glatt, men kom jo selvfølgelig bittesmå stubber igjen neste kveld, da
Gjest Raptuza Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Brukar og det, og sparer meg for mykje "hassle"(styr).
Øs pøs Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Noen som bruker Lady Shaver? Og hvordan blir resultatet eventuelt? Kunne tenkt med å bruke det på leggene, men går alt håret bort, eller blir det småstubber? Hvis noen bruker, så oppgi gjerne hvem dere bruker Om du vil ha noe som varer lenge, så prøv epilator! Det er veldig vondt, og tar litt tid første gangen. Etterhvert trenger du bare litt vedlikehold nå og da, og det kjennes nesten ikke. Elsker min som også har et ladyshavehode i tillegg :D
Gjest yojo Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Om du vil ha noe som varer lenge, så prøv epilator! Det er veldig vondt, og tar litt tid første gangen. Etterhvert trenger du bare litt vedlikehold nå og da, og det kjennes nesten ikke. Elsker min som også har et ladyshavehode i tillegg :D Bruker epilator på lårene, men nå skal jeg prøve meg på en lady shaver på leggene, er utrolig lei av barberingen! åhhh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå