Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Da var det visst sesongslutt på Being Human på nrk3, og det ser ikke ut som de går rett på sesong 2, som jeg hadde håpet på. Er det noen som vet om de kommer til å sende den, og i tilfelle når? Det var jo bare 6 episoder, jeg vil ha mer!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 2. sesong av Being Human er i hvert fall i gang i UK nå. Tipper NRK3 kommer til å sende den etter hvert, i hvert fall hvis den første sesongen fikk gode seertall i Norge.
Morea Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Synes sesong 2 er enda bedre enn sesong en! Litt mørkere. Me like!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor fjernet du linken til surfthechannel, sportyshorty? Så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å se tv-serier via den siden.
Julebrus Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Håper det ikke blir alt for lang pause. Blir litt dumt når det bare var 6 episoder.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 True Blood starter neste torsdag ser jeg, så da spørs det om de skal sende en sesong av det først. Det var da som pokker.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 ER også avhengog av Being Human! Hvis alle sender mail til nrk og spør vil de vel garantert sende den? det skal også bli en sesong tre.
Zealuu Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 De sender sikkert sesong to av Being Human når de har fått unna sesong to av True Blood, som jeg mener begynner igjen i dag. Ganske sent etter originalsendingene, men iallefall ikke fem-seks år for sent, som med The Wire. For de som ikke følger BBC sitt sendeskjema for Being Human - gled dere. Selv venter jeg nå på sesong tre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #10 Skrevet 27. juli 2010 Jeg ble kjempeglad når jeg så at nrk skulle sende Being Human i dag, også var det reprise på 1. sesong? Håper de går rett på sesong to etter det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå