Gjest jenta23 Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Trenger litt råd her.. Har møtt en fyr som jeg liker. Vi har møttes nå to ganger og snakket sammen i 2 uker! Snakker sammen hver dag og får stadig sms fra han..Han har vært syk siste uken og et er grunnen til at vi har truffet lite av hverandre. Han viser interesse til meg og å møte meg. Men jeg blir så forvirra!! En dag her sier han til meg via msn "Skal ut å kjøpe meg mat nå, og så tenkte jeg at jeg skulle invitere deg på film ikveld, om du ønsker? " Jeg sier jeg gjerne vil det og at han får gi beskjed hva det blir til, dette skal han gjøre Et par timer senere er jeg ute og kjører og sender han derfor sms "Hei, er xxx nå, ønsker du besøk ikveld?" Svar: Ja, det hadde vært koselig!! bare kom med en gang det Begge gangene vi har møttes har vært ca slik. Nå vil han vi skal spise pizza en kveld, men jeg vet jeg må "mase" på han for at dette skal skje. Det er han som legger opp til at han vil møtes igjen, så han har jo tydeligvis lyst, men hvorfor ikke legge litt mer spesifikke planer?? Etterhvert må jo han synes jeg er skikkelig masete er jeg redd for også.. Hva skal jeg gjøre? Slutte spørre mer om møte? Ikke snakke/foreslå flere møter? Tips, råd? Beklager hvis det er litt dårlig skrevet, stresser litt med å skrive dette i en pause!
Gjest Marlo Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Skjønner ikke hvor masingen kommer inn i bildet. Han spør om du vil komme, du svarer ja. Du sender så en melding senere som kan tolkes som "passer det nå?" og han sier ja. Egentlig syns jeg du er mer diffus i dine meldinger som dette du skrev; --Jeg sier jeg gjerne vil det og at han får gi beskjed hva det blir til, dette skal han gjøre-- Hva det blir til? Han har jo invitert deg Si ja og når du kan komme. Kan hende han syns det er litt kleint når han allerede har spurt om du vil komme og måtte sende deg en ny melding om du vil komme nå.
Gjest TS Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Skjønner ikke hvor masingen kommer inn i bildet. Han spør om du vil komme, du svarer ja. Du sender så en melding senere som kan tolkes som "passer det nå?" og han sier ja. Egentlig syns jeg du er mer diffus i dine meldinger som dette du skrev; --Jeg sier jeg gjerne vil det og at han får gi beskjed hva det blir til, dette skal han gjøre-- Hva det blir til? Han har jo invitert deg Si ja og når du kan komme. Kan hende han syns det er litt kleint når han allerede har spurt om du vil komme og måtte sende deg en ny melding om du vil komme nå. Beklager kom litt dårlig fram her.. Han sa "....film ikveld, skal gi deg beskjed etter jeg har spist om dette blir aktuelt" (fordi han har slitt med å bli veldig dårlig siste uka etter å ha spist) han har derfor bare sagt at han ØNSKER å invitere meg OM han bli bedre, og at han skal si ifra om det blir eller ikke senere.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Beklager kom litt dårlig fram her.. Han sa "....film ikveld, skal gi deg beskjed etter jeg har spist om dette blir aktuelt" (fordi han har slitt med å bli veldig dårlig siste uka etter å ha spist) han har derfor bare sagt at han ØNSKER å invitere meg OM han bli bedre, og at han skal si ifra om det blir eller ikke senere. He is just not that into you
Gjest TS Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 He is just not that into you det jeg fryktet... men da skjønne jeg ikke hvorfor han må si slike ting heller som at han vil møtes.. menn
Gjest yojo Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 det jeg fryktet... men da skjønne jeg ikke hvorfor han må si slike ting heller som at han vil møtes.. menn Jeg ville sett det an jeg... For min del synes jeg det ikke virker som om han ikke er interessert ut i fra det su skriver.... Kan du ikke bare la det gå noen uker, så merker du jo om han fortsetter i samme stilen eller blir bedre ( Men du burde ikke skrive/ringe først hver gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå