Jenta24 Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Traff en fyr på nettet som virket veldig ålright. Har vært med han nå to dager, og føler at det kanskje ikke er noe mer, selv om det ble litt små kyssing de to dagene. I helga har han bedt meg med kino og en tur i skibakken. Jeg føler kanskje ikke at han er det rette siden det noen interesser som jeg har som mangler ved han og jeg tviler på at jeg får delt mine interesser med han.. Hvordan skal jeg gjøre det? Han skal etter planen komme på besøk til meg i dag før kinoen så dette her haster litt.
zuperduper Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Droppe å treffe han noe mer, og forklare at det ikke var full klaff for din del?
LillePetrine Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Nå er det midt i helgen så nå håper jeg inderlig du gøtset til og sa ifra til ham. Jeg leste situasjonen som om han ville ha et forhold med deg, altså noe "mer", og derfor litt mer komplekst å trekke seg ut av. Det er denne forutsetningen jeg svarer ut ifra. Tenk på det på denne måten; det hjelper ikke å "la seg overbevise" ved å bli med på date og la seg sjarmere. Man skal ikke la seg overbevise inn i et forhold! Det beste er å gjøre det så raskt som mulig før du (eller han) kaster bort mer tid. Det er så altfor lett å holde ting igang fordi man ikke tør å si ifra, men tro meg, det er bedre både for deg og ham at du heller følger plastermetoden: fort og brutalt ja, men samtidig viser du for ham at du er ærlig og seriøs. Å dingle ham avgårde er faktisk respektløst. Tenk på det; hadde ikke du følt deg såret og lurt om noen var sammen med deg bare fordi de ikke ville såre deg ved å si ifra? Og jo lengre du venter, jo vanskeligere blir det!
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Traff en fyr på nettet som virket veldig ålright. Har vært med han nå to dager, og føler at det kanskje ikke er noe mer, selv om det ble litt små kyssing de to dagene. I helga har han bedt meg med kino og en tur i skibakken. Jeg føler kanskje ikke at han er det rette siden det noen interesser som jeg har som mangler ved han og jeg tviler på at jeg får delt mine interesser med han.. Hvordan skal jeg gjøre det? Han skal etter planen komme på besøk til meg i dag før kinoen så dette her haster litt. Dette innlegget skulle vel vært i et annet forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå