Gå til innhold

Hvor mye koster bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt kommer på ca 120 000 kr, da tar vi utgangspunkt i 60 gjester siden lokalet (en gammel herregård) ikke kan ta flere personer.

I tillegg kommer bryllupsreisen på 50 000kr.

Syns også det er kjempe dyrt, men vi får hele STASEN av våre foreldre, det eneste vi skal betale selv er bryllupsreisen.

:hjerte: Gifter oss 28.02.04 :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi regner med ca. 70 000 alt i alt. Mitt utstyr er dyrest, men har kjøpt kjole på salg som jeg antageligvis selger etterpå og dermed kutter litt ned på kostnadene på mine klær.

Vi har 50 til middag og 70 til kaffe og holder det på et vertshus hvor vi kjøper maten og drikken der

Skrevet

Siden det er mye som ikke er helt klart ennå (antall gjester, meny, brudgommens klær, diverse tilbehør m.m.), så er den totale summen veldig usikker ennå. Men det blir over 50.000, og godt under 100.000. Tipper et sted midt i mellom jeg. Vi kommer til å be mellom 40-50 gjester :)

Skrevet

Rundt 50 000- 70 000,- Blir ca. 50 gjester. Synes det er nok siden vi betaler alt selv.

Skrevet

Hei!

Gratulerer med forlovelse - så gøy!!

Vi gifta oss i juni. Var 55 stk. på hele festen, og utgiftene ble ca. 55 000 også. (Så det med 1000,- pr. stk. passa bra for oss iallefall!)

Vi hadde festen på hotell, noe som viste seg å ikke bli dyrt. Tror vi betalte hotellet i overkant av 25 000, det inkluderte: velkomstmat/drikke, tre-retters middag (reinsdyrstek til hovedrett), kaffe, servering, lokale (selvsagt), nattmat (betasuppe), pynting av lokale, suite til brudeparet... Kort sagt veldig mye. Så det er vi fornøyde med!

Dessuten hadde vi ingen alkoholservering, det sparte vi selvsagt en hel del på...

Lykke til! :D

Gjest JULIBRUD-03
Skrevet

vi blir 27 til middag og 135 til kaffi,Vi er en ganske stooor familie.

Kjolestoffet kjøpte jeg på salg til 900,-! Stemoren min hadde systue før,så hun kunne sy den. Ellers var jeg på en brudebutikk som hadde opphørssalg, og der fikk jeg brudepikekjole til datteren min for 199,-

Slør og tiara for 700,-

Lokale kom på 3100,-

Band kom på 6500,-

Middagen kom på 130,- pr.kuvert!Billig KJEMPEGOD mat,3 retters.

Sjaketten til samboeren min kom på 1200,-

Gratis fotograf

Frisør m/prøvetime 1500,-

Det er selvfølgelig mer,men det jeg vil frem til er at jeg skal ha et nydelig og stilfult bryllup til en god pris.

Bryllupet kommer på 35000,-

SKYTTE-78 & KOSEBAMSEN SIN GIFTER SEG 03.07.04

Gjest JULIBRUD-04
Skrevet

KREMT........

jeg er vel julibrud-04...hehe...

Skrevet

Vårt bryllup kom på ca 45000 og da ordnet vi alt selv. Vi var da 40 til middag.

Skrevet

Vårt bryllup kostet litt i overkant av 80 000 kr. Vi var 34 stk. Valgte å holde festen på hotell, og angrer ikke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...