Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen av dere som har vært i forhold eller vært gift med en tyrker?

Traff en da jeg var på ferie i tyrkia i sommer. Om en måned kommer han hit for å besøke meg. Har fått masse advarsler om å innlede et forhold til denne mannen, så nå er jeg veldig i tvil.

Blir virkelig alle tyrkere drittsekker etter en stund??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel like sannsynlig som at alle nordmenn er snille...

Skrevet

Det blir jo litt vanskelig å svare på Gjest, siden ingen har møtt din venn personlig. Men jeg må innrømme at noen klokker ringer hos meg. Dels fordi jeg har hørt om så mange slike "forhold" tidligere - som har startet med bekjentskap når man er på ferie, men som ikke blir som man hadde håpet/tenkt når hverdagen kommer og man evt. treffes utenfor den avslappende ferie settingen.

Forøvrig ville jeg også hatt det i bakhodet at mange tyrkere innleder forhold til norske jenter kun for å få oppholdstillatelse. De må jo da gifte seg selvsagt, men mange gjør faktisk det. Det sto nylig en større reportasje i KK om dette, og mange norske jenter får da betalt for å gifte seg. En vennine av meg møtte en tyrker på sin arbeidsplass som allerede var gift med ei norsk jente. Hun han var gift med trodde faktisk dette var den store kjærligheten og hadde gått inn i dette med ærlige hensikter. Altså hun var forelsket og trodde at han også var det. Men min vennine kunne fortelle noe annet. De to innledet nemlig et hemmelig forhold, og han sa til min vennine at ekteskapet (for hans del) kun var for å få oppholdstillatelse. Nå ble enden på historien at han skilte seg fra sin norske kone og min vennine ble gravid med han så nå bor de sammen. Jeg har ikke sagt det til henne (for hun er så forelsket), men jeg ville vært meget betenkt med en slik mann.

Skrevet

vel la denne karen komme på besøk til deg, og bli kjent med han.... men vær på vakt og gi tydelig inntrykk av at du eier en fri vilje og ikke dum...;) hold ører og øyne åpne når han prater og hvordan han ter seg og ikke lov han noe... at det ringer bjeller er ikke til å unngå, men kanskje er du også heldig... kanskje er han en lurendreier, kanskje er han oppriktig betatt av deg??? kun ved å være våken og bevisst hans motiver kan du sparke han ut fra heimen med god samvittighet:) :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...