Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor må det hete kvinneguiden? Det er jo menn her også. Det kunne heller het noe annet, menneskeguiden eller noe. Jeg synes det er fryktelig diskriminerene ovenfor menn at det heter kvinneguiden og at det er flest damer her.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Menneskeguiden? Har du sett hvor jævla overfladiske og dårlige artiklene her er? Sida er ment for kvinner. At noen menn likevel velger å være her er opp til dem.
Gjest Gjest_xxx_* Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor må det hete kvinneguiden? Det er jo menn her også. Det kunne heller het noe annet, menneskeguiden eller noe. Jeg synes det er fryktelig diskriminerene ovenfor menn at det heter kvinneguiden og at det er flest damer her. hahahaha.. hva med bladet VI MENN???? Morsom du..
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Å, nei, jeg leser ikke artikkelene. Jeg bare henger i forumet jeg. Men nå skal jeg gå og bysse lalle. Bamsene i senga venter på meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 hahahaha.. hva med bladet VI MENN???? Morsom du.. Det er da ikke diskriminerende. Det er jo damer forsiden, også heter det VI MENN. Så det er kjønnsnøytralt.
Alvina Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Dette er bryllupsguiden number one. Vi er blitt lurt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå