Gå til innhold

tissa på meg

Fremhevede innlegg

Gjest Steffen
Skrevet (endret)

Hei alle tissevåte venner :P

Nå kom jeg inn døra etter en tur på byen happy.gif

Tok taxi hjem og måtte veeeeldig tisse. Har på meg en jeans og bb bokser...

halvveis hjem begynte jeg og sleppe ut litt og litt, fikk en ganske synlig våt flekk på buksa og ble skikkelig kåt. satt i baksetet og kunne nesten ikke vente til jeg kom ut :P

i det jeg gikk ut av taxien før jeg lukket døra lot jeg alt renne.... sto og tissa meg helt ut :D passet på og lukke døren før det begynte å plaske i bakken :P det rant nedover lårene mine og ned i skoene, sokkene og buksa ble klissvåte av tiss, det luktet deilig tiss av hele meg happy.gif

Sitter nå foran pc'en i tissevåte bukser å skal snart hoppe i dusjen med alle klærne på å kose meg skikkelig happy.gif

Tenk om jeg hadde hatt en kjæreste som likte det samme og som satt og tisset på seg sammen med meg i taxien på vei hjem og tissa seg helt ut samtidig før vi gikk inn og fortsatte inne.... Det er drømmen!

Mvh. Steffen

E-post er fjernet iht KGs regler

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er faktisk ganske så deilig å tisse på seg, men selv synes jeg ikke det er fult så deilig etter på.

Skrevet
Ja, det er faktisk ganske så deilig å tisse på seg, men selv synes jeg ikke det er fult så deilig etter på.

Ikke helt min greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...