Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet at dette har vært oppe mange ganger før, men synes aldri jeg finne svar på hvilken folk har, og hvorfor de valgte akkurat den... Defor spør jeg igjen, da jeg gjermne vil ha med meg mange råd & tips på min vei til innkjøpelse av epilator :D

Hvilken epilator (type, merke) har du, og eventuelt hvorfor er den å anbefale?

ønsker også ca priser...

Har selv for mange år siden kjøpt en braun silkepil (var det ikke det den hette da??) men har lagt den bort da jeg ikke syntes den funka godt -tok nesten ingenting, måtte isåfall sitte i timesvis(!) Dessuten var detså vondt... Men nå er jeg villig til å prøve igjen, men da skal jeg ha en skikkelig en :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte denne i sommer og er veldig fornøyd!

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text#

Jeg fikk anbefalt Philips Satin Ice her inne, men den var utsolgt, derfor valgte jeg denne istedenfor. Den har to ulike nappehoder - ett vanlig og ett for nybegynnere med færre nappere. Dessuten har den vanlig barberhode som mani tillegg kan sette på en "holder" for å trimme hårene til lik lengde før napping. Det eneste jeg synes er unødvendig er disse kjøleelementene man skal bruke først. Dugget på badet kondenserte på dem og frøs til is. Når jeg så la elementene på beina, smeltet isen og beina ble våte. Dessuten synes jeg ikke nappingene er så vond, så jeg behøver ikke bedøve leggene!

Dette er den beste investeringen jeg har gjort når det gjelder hårfjerningsprodukter! Hårene blir borte en stund, men det beste som er er at de som vokser ut er ganske myke, så det er til å leve med å ha dem der en stund også (f.eks om vinteren). Synes jeg i hvert fall!

Hilsen Lille meg

Skrevet

Har samme typen men en tidligere modell (kjøpte den for 2 år siden).

Den er uten nybegynnerepilator-hode, og har en slags "trykk-greie" som skal redusere smerten ved epilering (i stedet for kjøleelementet til den nye modellen). Skulle jeg kjøpt ny nå ville jeg kjøpt den som gjest anbefaler. Braun har også kjempeservice. Mitt barberhode ble ødelagt like etter at garantien gikk ut (1 år), men når jeg mailet til forhandeleren fikk jeg umiddelbart tilsendt et nytt barberhode!

Skrevet

Kom 2 ganger fordi jeg fikk feilmelding første gangen og sendte det en gang til.

Skrevet

Jeg har en philips satin ice beauty! og jeg er ganske så fornøyd med den! Den har med kjøle-element, for de som trenger det.

Kjøpte den i sommer, og betalte da 699kr for den hos Expert!

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...