Gjest Clare Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg så ei jente på trikken i dag tidlig, med en nydelig skulderveske. Jeg er dessverre altfor blyg av meg til å ta kontakt med henne, for å spørre hvor hun hadde kjøpt veska si. Så kan noen av dere hjelpe meg? Veska var i lysebrunt skinn, med hekter/kroker på sidene sånn ca 10 cm fra toppen. Hektene var festet i mørkebrune skinn"lapper". Skulderremmen var også i mørkebrunt skinn, og sømmene på vesken var hvite og godt synlige. Toppen på vesken, ca 10 cm, ble liksom hengende over vesken som en litt slapp brettet kant. Jeg tror det kan være et relativt kjent merke, for jeg har en følelse av å ha sett denne typen veske omtalt før. Vet du hvilken veske det kan være?
Snasen Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Muuuligens Gucci? Wild guess altså, men kan minne om det.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Noe alà denne? Finnes mange kopier av denne, både form og farge Har en nydelig liknende veske i beige!
Gjest Clare Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Takk for tips! Men, tror ikke det er Gucci.. Den hadde ingen logo så vidt jeg kunne se, og var på en måte litt "renere" i stilen enn Gucci-veskene. Den var heller ikke i quiltet skinn, slik som bildet.. den var helt "flat" i skinnet, og en del større enn den. Det første jeg tenkte på var at det kunne være VIPS, eller et annet norsk merke.. Men har ikke funnet noe som ligner på VIPS ennå..
Bex Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Det var to hekter på den, altså? "På sidene"..., mener du da i kortendene eller foran på veska? Tror kanskje du må ta et bildesøk etter veske på Google, og finne noe som ligner. Vanskelig når man ikke vet noe om stilen Cala og Jade har litt forskjellige fine vesker med detaljer, kanskje det er det? Ellers kan du jo lete litt her: http://www.net-a-porter.com/Shop/Bags Endret 12. februar 2010 av Bex
Gjest Clare Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Formen på veska er noe á la [post=http://1.bp.blogspot.com/_TiusBLxs28U/SGZUr961-MI/AAAAAAAAArM/re_9AdOxGCQ/s400/a81707.jpg]dennemed hekter/kroker på kortsidene ja, hvis jeg forstår deg rett.. Men ellers er veska ikke lik den på bildet, med tanke på farge, detaljer og slikt. Men i formen, så er det en slik type skulderveske jeg leter etter, pluss alle de tidligere nevnte spesifikasjonene
Gjest Clare Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Hm.. virket ikke linken... prøver igjen: http://1.bp.blogspot.com/_TiusBLxs28U/SGZU...s400/a81707.jpg
Bex Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Mulberry Alexa, da? Tror nesten du må knipse et bilde neste gang du ser vesken, jeg. Men du, alle blir glade for å høre at du liker vesken deres, så synes du skal spørre, jeg Endret 12. februar 2010 av Bex
Tusle Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Kan det være en Miu Miu tro? Noe ala denne for eksempel?
Ravn1 Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Kan det være en Miu Miu tro? Noe ala denne for eksempel? Å den veska der er helt fantastisk fin, den skulle jeg gjerne hatt
Gjest Clare Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Tusle: Nei, men den var fin:) Bex: hehe, jeg får nok bare ta mot til meg og spørre henne ja. Hvis jeg treffer på henne igjen, vel og merke! Takk for tipsene alle sammen, det ser ut til at dette kanskje forblir et veskemysterium ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå