Gå til innhold

Gutt 18 med trent kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann. Er en gutt på 18 år som har et par spørsmål. Trener 10 timer i uken sånn ca. løper 2 ganger i uka ca 40 min hver gang og trene styrke resten. Det jeg lurer på, er: Jeg har fått ganske "store" lår grunnet en del knebøy trening. Hva synes damer om veltrente lår? Da mener jeg at de er veeldig trente, ikke noe diss overhode. Det skal jo være fint med trent kropp, og de er jo heller ikke noe overdrevent store da herregud, det synes kanskje best når jeg er i bokser shorts eller har på meg superundertøy.

Er ganske grov, men ikke noe overdrevent, langt ifra.

Er ikke skrapa, men har definerte magemuskler, men ikke sånn SKIKKELIG.

Hva synes damer generelt om en veltrent mannekropp? Mulig det er et teit spørsmål, men siden jeg er såpass glad i å trene, er ikke hovedgrunnen til at jeg trener, en større fysikk, men selvsagt ligger det også noe i det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Jeg liker generelt ikke overtrente kropper (bodybuildere eller bolere).

Men en sunt trent kropp er fint, spesielt hvis du ikke barberer din naturlige hårvekst (på brystet, i skrittet, osv)

Det jeg ikke liker med overtrente kropper er nok egentlig ikke at det ser så dumt ut, men at jeg forbinder det med at han skal jåle seg til og er usikker på seg selv.

Hvis du trener fordi du liker det er det ingneting galt i å være sterk, tvert i mot!

Lårmuskler er no problemo. Hvis du er sterk ellers i kroppen passer det med sterke lår, noe annet ville sett komisk ut.

PS: jeg er en jent på 20 år

Skrevet
Heisann. Er en gutt på 18 år som har et par spørsmål. Trener 10 timer i uken sånn ca. løper 2 ganger i uka ca 40 min hver gang og trene styrke resten. Det jeg lurer på, er: Jeg har fått ganske "store" lår grunnet en del knebøy trening. Hva synes damer om veltrente lår? Da mener jeg at de er veeldig trente, ikke noe diss overhode. Det skal jo være fint med trent kropp, og de er jo heller ikke noe overdrevent store da herregud, det synes kanskje best når jeg er i bokser shorts eller har på meg superundertøy.

Hva synes damer generelt om en veltrent mannekropp? Mulig det er et teit spørsmål, men siden jeg er såpass glad i å trene, er ikke hovedgrunnen til at jeg trener, en større fysikk, men selvsagt ligger det også noe i det.

Du høres nu mest ut som barnslig og selvopptatt sånn som du tegner å forklarer.

Sikkert helt greit med trent kropp,men ikke noe som tenner meg,bedre med en som har selvtilliten i orden og ikke må ta det ut i kropslige ting.

Skrevet

Hvorfor tror alle mennene som kommer inn her og spør om ting at ALLE DAMER LIKER DET SAMME? :klø:

Ligger det virkelig SÅ fjernt for dere at damer er like menneskelige som dere menn - og dermed er INDIVIDER med varierende preferanser??

Skrevet

En mann skal være bra trent. Hvis ikke er han ikke skikket til å ta vare på deg! Han skal være rå, helst litt røff! Liker menn med muskler. Skal jo ikke være sammen med noen pingle som ser ut som en strek. TURN OFF

Gjest Eurodice
Skrevet
En mann skal være bra trent. Hvis ikke er han ikke skikket til å ta vare på deg! Han skal være rå, helst litt røff! Liker menn med muskler. Skal jo ikke være sammen med noen pingle som ser ut som en strek. TURN OFF

Ta vare på? Å ta vare på noen er vel ikke en egenskap som ligger i musklene, slik jeg ser det.

Skrevet

For et mas fra unggutter med så bra kropp at man bare måå spørre om jentene liker det... :filer:

Skrevet

Jeg er mann på 28 med ganske store "bolemuskler", og jeg har aldri trengt å ta "vare" på samboeren min!! :( Jeg har blitt lurt. Vi lever jo ikke i den Conan-verdenen jeg trodde vi levde i!. Så må må jeg "ta vare" på dama mi ved å massere henne, gå på resturant med henne, og passe på at jeg ikke spiller for mye dataspill slik at hun blir lei for at vi ikke "snakker" sammen.

;)

Skrevet

Du klarer ikke å ta vare på deg selv, med andre ord? ;) Du virker jo ikke videre oppegående, så det er kanskje like greit...

Skrevet

Naturlig treng er sexy og flott!

Men den beste kroppen får man om man både løper/sykler + driver litt styrketrening. Med styrke mener jeg at man ikke trenger bruke vekter, men kan feks gjøre ryggøvelser, push-up, ect.

Når en kropp ser naturlig og frisk ut, er den mest sexy og flott.

Ser den litt overdreven unaturlig ut, er det ikke sexy.

Om du er sexy eller ikke kan jeg ikke svare på. Det er kun øye mitt som kan bedømme det, og det er jo ikke noe bilde tilgjegelig her.

Skrevet

Synes en mellomting er finest. Uaktuelt med en kjæreste som ser ut som han tilbringer all fritiden sin på SATS, heller en kosemage da, men litt definert er pent.

Dårlig bilde, men dette er den typen muskler jeg synes er finest: Jake!

Skrevet

En sunn ung mann er alltid flott :-) Vi jenter er ikke opptatt av at du er størst mulig, men liker veltrent. Gå i gjerne i fjellet, spis sunt, smil, hiv deg på en saltime eller to (der er alle jentene, og de vil synes du er sporty).. aldri fall for fristelsen til å ta boler (= stygg hud, liten pikk, stygg personlighet), og ta mye solarium.

Skrevet

Jeg tenker at en på 18 ikke er MANN uansett åssen han ser ut. :skratte: Men nå er jeg gammal da.. :sjenert:

Skrevet
Jeg tenker at en på 18 ikke er MANN uansett åssen han ser ut. :skratte: Men nå er jeg gammal da.. :sjenert:

Når man er 18 så er man jo per definisjon en mann. Skjønner at du synes det høres litt rart ut, men hva med "gutt på 42"? Det synes jeg er verre! :fnise:

Skrevet
Synes en mellomting er finest. Uaktuelt med en kjæreste som ser ut som han tilbringer all fritiden sin på SATS, heller en kosemage da, men litt definert er pent.

Dårlig bilde, men dette er den typen muskler jeg synes er finest: Jake!

*signere*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...