Frk. Belle Skrevet 21. mai 2010 #21 Skrevet 21. mai 2010 Fikk kjøpt mine på en butikk som selger danse-sko. Prøvde brudesko, men min uflaks er at ingen passet over vristen, typisk problem når jeg handler sko. Så nå har jeg myke sandaler med lav hæl, til 300,- De kan da ikke brukes utendørs. Jeg har også danskesko, men har fått en skomaker (sånn liten bod som filer nøkler etc.) til å legge å en tynn såle slik at jeg kan bruke dem ute Betalte ca. 120kr for det.
Frk. Belle Skrevet 21. mai 2010 #22 Skrevet 21. mai 2010 Dansesko kan være supre brudesko! Kanskje det finnes en butikk som selger danseutstyr i Kristiansand? Vet at det er en i Grimstad ihvertfall..
hvitstil Skrevet 22. mai 2010 #23 Skrevet 22. mai 2010 skoene fra Brandos har landet og jeg er kjempe fornøyd. De er så mye bedre å gå i enn skoene jeg kjøpte på bianco til julebordet. Så lettet! Tusen takk for tipset ))
Jade Skrevet 23. mai 2010 #24 Skrevet 23. mai 2010 Kjøpte mine hos Økonomisko jeg.. 399.- ca 4 cm hel og ikke vondt å gå i.. Men bruker dem litt her hjemme da.. Slik at jeg får gått de inn.. Sjekk at helen sitter godt på! Har sett noen tilfeller hvor skoene har blitt ødelagt etter et par gangers bruk!
lilledelfin Skrevet 23. mai 2010 #25 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har disse http://www.eurosko.no/sko/121/mod121.html . I hvitt selvfølgelig. Jeg må ha stropper over vrista, ellers blir jeg gående å subbe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå