Gå til innhold

Sko...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen og alt er i orden, utenom sko...

Jeg har lest at mange har funnet sko til brudekjolen andre steder enn brudesalonger. jeg har vært rundt å sett i dag, men ikke funnet noen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i greie sko i Mandal/Kristiansand området som ikke koster flesk???

Det kan også være brukte brudesko sålenge de ser OK ut, de skal jo bare være under kjolen... Bruker str 38 i de fleste tilfeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mine sko på brudesalong - et av poengene med brudesko er jo at de er spesielt gode å gå i. De har ekstra myk såle osv, så det skal være behagelig å gå i en hel dag. Mine var ikke så veldig dyre (£55), men nå kjøpte jeg de i England, så prisene i Norge er kanskje litt høyere.

Det er ikke så vanlig med hvite / kremfargede sko i vanlige skobutikker, men du kan jo gå for sølv eller gull hvis det passer med fargetemaet deres?

Evt vær frekk og prøv sko i brudesalong, og så se om du kan bestille de på internett.

Skrevet

jeg har heller ikke funnet sko, syntes det er vanskelig :kjefte: Kanskje jeg er litt vanskelig... Men jeg vil iallefall ha sko i sølv. Vil ikke kjøpe på nettet, bruker jo str. 36-39, så vanskelig å kjøpe uten å prøve. Tror jeg skal ta meg en tur i noen brudesalonger å titte igjen, de har muligens fått inn litt nytt sidn jeg kjøpte kjolen..

Skrevet

Har ikke funnet sko jeg heller.. Vanskelig å finne fine uten at de er svindyre! Mitt problem er at jeg ikke kan ha høyere enn 4cm hel, og da begrenser det seg veldig. Jeg fant en del fine inne på Coloriffics.com.

Men da blir det kanskje vanskelig å vite str..

Skrevet

Ja, for det med str er mitt problem også. bruker både 38 og 39, det kommer veldig ann på skoene. Har vært enda en gang på sørlandssenteret og i byen og sett på sko, men finner ingen. så blir vel til at jeg går i en brudesalong og ser om jeg finner noen som jeg kan bruke senere også. At det ikke bare blir til èn anledning.

Skrevet

Hegejenta, den linken viser ikke skoen - den viser bare brukerens egne favoritter.

Skrevet

Fikk kjøpt mine på en butikk som selger danse-sko. Prøvde brudesko, men min uflaks er at ingen passet over vristen, typisk problem når jeg handler sko. Så nå har jeg myke sandaler med lav hæl, til 300,-

De kan da ikke brukes utendørs.

Skrevet
Jeg hadde samme problemet - men var innom Eurosko sist helg og fant sko som passet foten min perfekt.

400 kr var ikke akkuat ille pris heller...

denne : http://www.eurosko.no/kategori/323/favoritter.html

Jeg får ikke opp linken siden du har lagret den som en favoritt på eurosko sin hjemmeside !

Skrevet

Nigue, godt tips. Danse-sko kan også brukes. Der de selger danseklær. Ellers starter brudesko-sesongen øyeblikklig.

Finner du noen som ikke er gode så er det et must å legge inn en

SLIK halvsåle i gele. Denne er til sandaler, men du forstår hva jeg mener...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Her bestilte jeg mine! Brandos.no :jepp:

Eg og! kjempegode sko! (Eg kjøpte skoa Eva). Perfekt passform, ingen gnagsår, gode å gå i. Og brandos har utrulig bra garanti i tilfelle skoa ikkje skulle passe.

• 2 måneder senere...
Skrevet

så mange gode tips :D

akkurat bestillt sko fra Branos.no

Ble to par siden jeg i utgangspunktet ønsker meg høye sko, så da trenger jeg noen å bytte til etterhvert ;))

Spenennde, tusen takk for tips :)))

Skrevet

Jeg kjøpte brudesko og fikk verdens vondeste sko :snurt: Jeg trodde de skulle bli bedre etter å blokkes ut, men neida (De fantes ikke i halve størrelser).

Nå har jeg kjøpt sko på Bianco i stedet (skal ikke ha hvite), og har begynt å gå de ut siden de også er litt vonde :rolleyes:

Skrevet

Kjøpte mine hos Økonomisko jeg.. 399.- ca 4 cm hel og ikke vondt å gå i.. :) Men bruker dem litt her hjemme da.. Slik at jeg får gått de inn..

Skrevet

Jeg kjøpte også mine på brandos, men fikk forloveren min til å bestille de fra den svenske nettsiden. Hun bor i Sverige. Sparte ca. 300kr på det.

Skrevet

Jeg kjøpte brudesko og fikk verdens vondeste sko :snurt: Jeg trodde de skulle bli bedre etter å blokkes ut, men neida (De fantes ikke i halve størrelser).

Nå har jeg kjøpt sko på Bianco i stedet (skal ikke ha hvite), og har begynt å gå de ut siden de også er litt vonde :rolleyes:

Har du link til skoene du har kjøpt på Bianco? Skal gifte meg om noen uker og har fortsatt ikke funnet sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...