Gå til innhold

Sexblogg

Fremhevede innlegg

Gjest Cuteness
Skrevet (endret)

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For korte setninger over for lang tid, kombinert med alt for mye bruk av fet tekst... Og skuffende mildt i forhold til mange andre.

Ellers er det mange sexblogger der ute, du må ha noe som er unikt for din.

Prøv å bruke språket mer, lag bilder i hodet til leseren - og i så fall i et mer "lesbart format".

Skrevet

Ja, enig med Nikken. Altfor enkelt språk! Hvordan folk skriver har mye å si på leselysta.

Desverre så syns jeg den bare blander seg inn i myldret av alle andre sexblogger! Skal mye til for å være spesiell.

Skrevet

synes den var rett og slett kjedelig. sorry, men hadde forventet noe mer "juicy".

ingen ting der var det minste oppsiktsvekkende..

Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet

Det mest stusselige jeg har lest........... Gjeeeeesp

Gjest sukkerlise
Skrevet

nei dette var stusselige greier gitt:((

Du bruker korte setninger, ja nesten bare ord, så er det stopp..

Du forteller ikke detaljert om opplevelsen i lange ord og forklaringer som danner fantasien i hodet.

Du sier hva du gjør..kort..du sier hva du føler ..kort..

!

Feks : jeg er kåt. våt. vil knulles. jeg vil tas hardt. liker det. blir kåt av det.

Når du faktisk kan skrive : Jeg er så kåt i dag fordi jeg har tenkt på hvordan jeg vil tas hardt. Kjenner at fitta mi er veldig våt.Jeg blir så tennt av å tenke på den harde deilige kuken som skal inn i fitta mi. Tenker på hvordan den våte kåte fitta mi skal gli ned på den harde kuken.. MMMM .På hvordan han nesten kommer for hver gang jeg rir. Jeg sitter på huk slik at han skal se kuken går inn og ut av fitta mi, at kuken blir våtere og våtere for hver gang.Det er såå deilig å kjenne kuken hans fylle meg opp.

Skrevet

får ikke inntrykk av at du er særlig nymfoman, nei. dette virker mest som noe en fjortis-gjeng har funnet på en fradagskveld de ikke hadde annet å gjøre..

jeg er ikke imponert!

Skrevet

Jeg syntes det var en ærlig beskrivelse av noe jeg oppfatter som helt normalt. Jeg likte det...fordi jeg liker å vite hvordan andre "normale" mennesker tenker i forhold til sex. I diskusjoner ansikt til ansikt er vi ikke ærlige og det gir oss derfor lite. Det herlige er at dette hjelper meg å vite hvordan en kvinne tenker og det vet ikke alltid vi menn. Fortsett....jeg kommer til å lese. Beskrivelsene gir meg ikke tenning men lærdom.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...