Anglofil Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Kjæresten min har invitert meg på en liten romantisk weekend med Stena Line, på et slikt MiniCruise. Jeg er altså 23, fyller 24 i år, han er 25 år, fyller 26 i år. På Stena Lines' sider står det følgende; Det er 25 års aldersgrense på MiniCruise. Unntak gjelder barn og ungdom i følge med foreldre eller foresatte. På øvrige transportreiser og pakkereiser gjelder 18 års aldersgrense. Men, kan han da gå som min "foresatte"? Synes dette er litt forvirrende. På tidligere reiser har jeg da reist med hans foreldre og min kjæreste, og da har det ikke vært noe problem. Er det noen aldergrense for hva som kan fungere som "foresatte"? Mvh Yvonne Endret 11. februar 2010 av Yvonne
MissStiles Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Ja, det er jeg sikker på at skal gå bra. For noen år siden reiste jeg og en gjeng fra jobben på cruise med Color Line. Vi ringte dem på forhånd og sa at det var mange under 23år. Jeg var blant de eldste. Alle fikk på en måte hver sin person som de sto "ansvarlig" for. Så var det ikke noe problem. Ring dem og hør, for sikkerhetsskyld.
Anglofil Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Okay, tusen takk for svar. Jeg har sendt e-post, skal selvsagt også ringe. Mvh Yvonne
MissStiles Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Bare hyggelig! Håper det ordner seg, så dere får reist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå