Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver på med ei jente som er en god del yngre enn meg..(19 vs 27) det er vel 3-4 uker siden ting begynte å skje, og jeg føler at tiden er inne for å ta en prat om videre utsikter..

problemet er at jeg har vært ensom alt for lenge, men har ikke de store følelsene.. Men det er jo kjempekoselig å treffes allikevel:)

greia er sånn at hun er attraktiv og jeg tenner på henne.. hun er veldig snill og koselig, men hun er vel kanskje på et litt annet intellektuelt nivå enn meg? mange år yngre, og jeg føler meg litt som den personen som alltid har det siste ordet, selv om jeg egentlig ikke er en sånn overkjørende person i det hele tatt..

vi har noen felles interesser og ganske likt syn på ting, men det er liksom sånn at jeg har henne så alt for lett i min hule hånd.. det blir kanskje sånn når det er såpass aldersforskjell..?

tror dette er noe av grunnen til at de store følelsene ikke er til stede.. vet av erfaring at de jentene som jeg ikke må jobbe for å sjarmere, ikke blir like spennende, men på den annen side, så var det sånn sist gang jeg var i et forhold også, og da endte jeg opp med å bli ordentlig glad i jenta, og hadde kjærlighetssorg i et år når det ble slutt.... men da skal det jo og sies at vi var veldig like og hadde veldig god kjemi..

fakta er vel egentlig at jeg stort sett bare har sjangs på de jentene jeg ikke er umiddelbart betatt av pga. sjenanse..

så er det dårlig gjort av meg å fortsette med denne jenta, selv om jeg for øyeblikket ikke kan se for meg en framtid med henne? hun er jo ung og vil sikkert rase fra seg uansett...

alternativet blir antageligvis å være ensom et år eller mer til, og det er jeg veldig lei.. og det kan jo hende jeg blir forelska...

vet forresten at jeg kanskje er litt gammel for å gå inn i forhold som ikke er så seriøse, men er da ganske fersk student, født bohem, og kommer ikke til å etablere meg på maange år...

er forresten ingen idiot, heller, så jeg kommer ev. ikke til å være noen dårlig kjæreste selv om de store følelsene ikke er der.. Men hvis de aldri ukker opp gjør jeg det jo så klart slutt..

Videoannonse
Annonse
Gjest frk, fin
Skrevet

Bare kjør på å se hvor det ender hen? Trenger ikke å sette forholdet i noen bås, kan bare ta det som du kommer, se om følelsene dukker opp eller ikke. Er kanskje sånn når man har vært alene en stund, at man venter på å bli PANG-forelsket når man møter noen, men sånt tar ofte litt tid. Er ikke alt som er tilstede fra første stund.

Prøv nå :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Følelser er oppskrytt. Se til at du kan gi henne det hun krever materielt og du har henne for livet.

Skrevet

Tak for svar folkens:)

Bare kjør på å se hvor det ender hen? Trenger ikke å sette forholdet i noen bås, kan bare ta det som du kommer, se om følelsene dukker opp eller ikke. Er kanskje sånn når man har vært alene en stund, at man venter på å bli PANG-forelsket når man møter noen, men sånt tar ofte litt tid. Er ikke alt som er tilstede fra første stund.

Prøv nå :)

Det var nå litt sånn jeg tenkte også... rett og slett prøve en stund og ta det med ro..må jo ikke stresse inn i noe seriøst forhold akkurat. egentlig er jeg vel bare usikker.. må ta tida til hjelp, tror jeg.. er jo dumt å kaste bort en sjanse som dette.. for alt jeg vet, så kan det jo hende hun vil ta det litt med ro også... det bare noen ganger jeg føler at jeg liksom bruker henne, men det har jo noe med at hun er så ung å gjøre også...

Gjest hilde20
Skrevet

Det er bare å kjøre på. Om jeg hadde datet en som var såpass mye eldre, så hadde jeg nok vært veldig usikker på hva som er feil og riktig å gjøre fordi han skal liksom være mye mer erfaren. Men etter hvert som jeg hadde blitt trygg på personen, så vil nok egne meninger og syn komme sterkere fram. Det gjelder nok for dama di også. Gi det tid. Og det kan godt være at hun er ute etter noe seriøst, selv om hun er bare 19. Sånne ting vet man vel heller ikke alltid før man møter noen man vil være seriøs med.

Skrevet
Det er bare å kjøre på. Om jeg hadde datet en som var såpass mye eldre, så hadde jeg nok vært veldig usikker på hva som er feil og riktig å gjøre fordi han skal liksom være mye mer erfaren. Men etter hvert som jeg hadde blitt trygg på personen, så vil nok egne meninger og syn komme sterkere fram. Det gjelder nok for dama di også. Gi det tid. Og det kan godt være at hun er ute etter noe seriøst, selv om hun er bare 19. Sånne ting vet man vel heller ikke alltid før man møter noen man vil være seriøs med.

hmm.. godt svar hilde:)

det er litt sånn jeg tenker og.. jeg må liksom ta det meste av initiativ, bortsett fra det å ta kontakt for å treffes igjen.. og da er hun alltid like usikker.. i tilegg har jeg mange jern i ilden, og ikke så stort behov, eller tid, for å treffes titt og ofte, mens hun sitter mye hjemme, tror jeg.. da blir det gjerne sånn at hun gjerne vil treffes oftere og.. hun blir nok mer attraktiv som person, og har litt mere å si når hun blir litt mere trygg på meg, ja..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...