Gå til innhold

Tibehør

Anbefalte innlegg

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Hei!

Trenger litt tips til tilbehør. Skal gifte oss borgelig, enkelt bryllup. Skal ha en kjole som ligner veldig på denne:

http://www.bridesave.com/images/maids/jo421m.jpg

Eneste forskjellen er at min ikke er todelt, og at det er litt mønster over hele kjolen, ikke bare toppen (men ikke så mye som på bildet) og at sjalet er i tynnere stoff.

Jeg har langt, lyst hår som jeg skal sette opp, tiara syns jeg blir litt for mye. Det blir sannsynligvis et vinterbryllup, så jeg tenker litt på å få tak i en lys kåpe/cape til å ha utenpå. Noen andre tips? Vil gjerne se litt mer "brud" ut, men slør blir vel litt rart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, er det modellen som er lik kjolen på bildet eller fargen også?

Uansett, hvis du verken vil ha slør eller tiara, så er det jo ikke så mye mer som er veldig "brudete", men du kan jo ha hansker og/eller veske.

Skrevet

Fargen er som på bildet ja, syns det er stilig med farget brudekjole, dessuten kler jeg det bedre! :)

Skrevet

Synes kjolen din var nydelig jeg Engel, og jeg tror faktisk at en tiara kunne vært kjempestilig jeg! Hva med en tiara i akkurat samme blåfarge som i kjolen, men med innslag av blanke stener eller noe sånt? Det hadde vært rålekkert!

Tror jeg ville droppet slør og cape faktisk...hvitt slør til den kjolen blir kanskje litt rart. Isåfall ville jeg sydd på noen mørkeblå perler.

Skrevet

Stilig med så mørk kjole, men da ville jeg ikke hatt slør.....

ser ikke for meg hvitt slør til mørk kjole og mørk-farget slør tror jeg ville sett pussig ut...

Tiara hadde vært kult, men enda bedre synes jeg det hadde vært men blomster i samme farge...

Dessuten er den stolaen kul, skal du ha sånn??

Gjest Anonymous
Skrevet

Flott kjole!

Jeg ville hatt noen enkle sølvsmykker ved siden av denne kjolen, også en enkel tiara.

Skrevet

Veldig fin kjole.

:P Har dessverre ikke peiling på tilbehør, men det hadde nok vært fint med noe pynt i håret.

Et fint smykke kan jo også gjøre susen.

Skrevet
Jeg har langt, lyst hår som jeg skal sette opp, tiara syns jeg blir litt for mye.

Hva med å bare ha enkle perler i håret da? Det kan være kjempestilig, gjerne i samme blåfargen!

Skrevet

Hva med å bare ha enkle perler i håret da?

Enkle hvite perler vil bli kjempe fint til den kjolen.

Og alle kler perler.

Skrevet

Blå perler var lurt! Skal se om jeg får kjøpt noen i samme farge som jeg kan feste på hårnåler eller noe! Takk! Tiara syns jeg blir litt mye, men kanskje hvis jeg lager en liten en...

Stolaen/sjalet mitt er i litt tynnere stoff, men ellers lik ja.

Prøvde kjolen med et enkelt gullsmykke til, og det ble litt lite liksom. Sølv? Ja kanskje, men jeg er litt gull-jente liksom... Blå perler der også blir vel litt mye?

Blomster ja, det var også en ting, hvilke blomster passer til? Vil ha en veldig enkel bukett, enten en rund liten rosebukett eller noen få langstilkede blomster. Men hvilke blomster og farger??

Skrevet

Hvis du vil ta opp litt av det brudehvite kan du fex ha hvit og grønn bukett, med hvite perler og sølvtråder i , så kan du ha sølvsmykker, og hvite perler i håret også...

Personlig synes jeg sølv er en mer passende farge til blått enn det gull er, da sølv og blått er kalde farger mens gull er varmfarget....

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha valgt sølv til smykker, for det er nok litt penere enn gull ved siden av den kjolen. Men du kan fint ha en kombinasjon av sølv og f.eks de blå perlene i både smykke og ørepynt. Er man itt kreativ kan man prøve å lage et smykke selv. :wink:

Gjest Hatshepsut
Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin! :) Passer bra til et ikke-kirke bryllup. Angående brudebukett så har jeg sett bilder av noen veldig enkle og fine som rett og slett er en stor hortensia blomst (helt runde og veldig pene). Den jeg så bilde av var helt snøhvit (passer til vinterbrud?) med noe sølvpynt tror jeg, men man får jo hortensia i blått også. Bare en ide.

Lykke til :wink:

Skrevet

Kjolen var kjempeflott..... :D

Synes ideen med blå perler i håret var fin ettersom du er blond, men også hvite perler kan være nydelig til den da. Alt etter smak og behag. Når det gjelder blomster kan jeg se for meg neo helt enkelt, som for eksempel hvite liljer liggende over armen bare.....Blå kjole og hvite blomster blir nok stilig. Tror også sølv passer bedre til blått enn gull. Men det er jo helt opp til deg.

Uansett hva du gjør blir du nok kjempeflott :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...