Holmes Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Hei! Lurer litt på hvor mange ganger folk her kan finne på å ha sex i løpet av en natt? Og da mener jeg kveld+natt+morgen... Har opplevd noen hete netter selv, vet egentlig ikke hvor mange ganger det har blitt, men at vi begge har kommet rundt 8 ganger kan nok påstås... Er dette mye? Er det noe tall som er normalt? Måtte nesten spørre etter å ha sett Vanilla sky, der fire ganger blir betegnet som ekstremt... -John-
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Hvis fire skal være ekstremt må vi snarest endre offisiell norsk tellemåte til en-to-mange
Holmes Skrevet 7. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2003 Hmmm... her ble det jo svart masse seriøst... Ok, spør helt konkret, hvor mange ganger er mange i løpet av en natt? Jeg spør ikke om antall penetreringer, ikke om dyr, heller ikke befruktning av kaniner... Noen som har noe å komme med?
Marianne Skrevet 7. september 2003 #4 Skrevet 7. september 2003 Nå har jeg ryddet i denne tråden, hold dere til tema folkens. Marianne (Moderator)
Gjest Rengskapsføreren Skrevet 7. september 2003 #5 Skrevet 7. september 2003 Helt til man ikke klare mer og man er helt utpeiset. Det kan ikke angies med tall,for d kommer ann på formen dær og da. Holder på så lenge man er kåt også leng det er braktisk mulig å gjennomføre et samleie, uten bruk av hjelpemiddler. Og så er det jo en personlig sak hvor mye er mye. For noen er 1-2 ganger mye og for andre 10-12 ganger lite. Ingen fasit svar finnes på det. Og hvem driver å holder rengnskap når man har sex, hvem tar frem 7.sansen for å krysse av for hver gang man har hadt sex.
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #6 Skrevet 11. september 2003 Hvem bryr seg om hvor mange ganger som er mange i løpet av ei natt? Må være mannfolk for å tenke sånn...
lizzy x Skrevet 12. september 2003 #8 Skrevet 12. september 2003 hvor mange ganger er mange i løpet av en natt? hmm,det tror jeg kommer alt ann på personen,noen blir jo lettere kåtere enn andre,kommer fortere,er i bedre form,mange faktorer som spiller inn men det er jo ikke like godt hver gang hvis man gjør det så mange ganger,man blir jo litt sår der nede.Jeg personlig syns da at 5-6 ganger om natta må da holde..eller? Men som sagt det kommer alt ann på forholdene og med hvem :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå