Gå til innhold

Hvor mange ganger er mange?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer litt på hvor mange ganger folk her kan finne på å ha sex i løpet av en natt? Og da mener jeg kveld+natt+morgen... Har opplevd noen hete netter selv, vet egentlig ikke hvor mange ganger det har blitt, men at vi begge har kommet rundt 8 ganger kan nok påstås... Er dette mye? Er det noe tall som er normalt? Måtte nesten spørre etter å ha sett Vanilla sky, der fire ganger blir betegnet som ekstremt...

-John-

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis fire skal være ekstremt må vi snarest endre offisiell norsk tellemåte til en-to-mange :ler:

Skrevet

Hmmm... her ble det jo svart masse seriøst... Ok, spør helt konkret, hvor mange ganger er mange i løpet av en natt? Jeg spør ikke om antall penetreringer, ikke om dyr, heller ikke befruktning av kaniner... Noen som har noe å komme med?

Skrevet

Nå har jeg ryddet i denne tråden, hold dere til tema folkens. Marianne (Moderator)

Gjest Rengskapsføreren
Skrevet

Helt til man ikke klare mer og man er helt utpeiset.

Det kan ikke angies med tall,for d kommer ann på formen dær og da.

Holder på så lenge man er kåt også leng det er braktisk mulig å gjennomføre et samleie, uten bruk av hjelpemiddler.

Og så er det jo en personlig sak hvor mye er mye.

For noen er 1-2 ganger mye og for andre 10-12 ganger lite.

Ingen fasit svar finnes på det.

Og hvem driver å holder rengnskap når man har sex, hvem tar frem 7.sansen for å krysse av for hver gang man har hadt sex.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem bryr seg om hvor mange ganger som er mange i løpet av ei natt?

Må være mannfolk for å tenke sånn...

Skrevet

hvor mange ganger er mange i løpet av en natt? hmm,det tror jeg kommer alt ann på personen,noen blir jo lettere kåtere enn andre,kommer fortere,er i bedre form,mange faktorer som spiller inn :) men det er jo ikke like godt hver gang hvis man gjør det så mange ganger,man blir jo litt sår der nede.Jeg personlig syns da at 5-6 ganger om natta må da holde..eller? Men som sagt det kommer alt ann på forholdene og med hvem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...