Gå til innhold

Kan det være...?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maline_*
Skrevet

Hei hei! :goodbye:

Jeg og samboeren min er nå prøvere, og er friske og raske begge to :):yvonne:

Jeg lurer på om man kan merke noen symptomer på graviditet før ventet menstrasjon, hvis det er to uker siden første samleie uten beskyttelse. Har hatt sex i etterkant av dette også, men er det for tidlig å si?

Går rundt og er småkvalm og plutselig blitt veldig veldig tørr i huden. Ikke minst er jeg kjempesulten hele tiden! Kan jeg være gravid?

Er selv ikke så forventningsfull, i og med at det kan ta litt tid for de fleste. Tar ting helt med ro :)

Ingen i familien har hatt problemer med å bli gravide, hvis noen skulle lure.

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maline_*
Skrevet
Hei hei! :goodbye:

Jeg og samboeren min er nå prøvere, og er friske og raske begge to :):yvonne:

Jeg lurer på om man kan merke noen symptomer på graviditet før ventet menstrasjon, hvis det er to uker siden første samleie uten beskyttelse. Har hatt sex i etterkant av dette også, men er det for tidlig å si?

Går rundt og er småkvalm og plutselig blitt veldig veldig tørr i huden. Ikke minst er jeg kjempesulten hele tiden! Kan jeg være gravid?

Er selv ikke så forventningsfull, i og med at det kan ta litt tid for de fleste. Tar ting helt med ro :)

Ingen i familien har hatt problemer med å bli gravide, hvis noen skulle lure.

Takknemlig for svar!

Hvis noen lurte, så har jeg ikke gått på noen hormonelle prevensjonsmidler som kunne ha "utsatt" noe..

Skrevet
Hvis noen lurte, så har jeg ikke gått på noen hormonelle prevensjonsmidler som kunne ha "utsatt" noe..

du trenger så klart ikke å være gravid, det kan være at du innbiller deg det, siden dere ønsker barn. Men du kan selvfølgelig også være det! vil bare ønske dere lykke til, å får håpe på positivt svar når du tar testen :)

Håper på å få høre hvordan det gikk vidre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...