Gå til innhold

Attraksjoner og shopping i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg drar til London i morgen tidlig, og skal være der til lørdag ettermiddag (drar videre). Det er min første tur til London, og jeg gleder meg! Men, jeg har jo ganske kort tid der, så vil få så mye ut av den som mulig! Har derfor noen spm:

- Hva bør jeg absolutt få med meg av sightseeing ting? Gjerne ting som ligger i nærheten av hverandre så jeg slipper å forflytte meg så mye

- Hvor er det best shoppingmuligheter for en student? Kjøper ikke merkeklær, pleier i stedet å gå i klær fra HM, vero moda, only, cubus, vila, voice of europe osv. Tenker derfor på butikker med klær i denne prisklassen. Gjerne shoppingsentre, men også handlegater med sånne type butikker.

Håper på raskt svar! :)

Skrevet

Vel, Oxford Street er et must, jeg ville tatt meg en tur innom Primark. Om du synes H&M er billig, så vil du synes det er helt vanvittig billig på Primark. Elsker den butikken, men sett av god tid! Ellers ligger alt på rekke og rad nedover Oxford St., alt fra sportsklær til andre kjente merkevarer. Det finnes noe for enhver prisklasse rett og slett.

Personlig tar jeg også meg en tur innom Debenhams, Selfridges, osv når jeg først er der, selv om det ikke er direkte billig der. Ihvertfall morsomt å titte nå som det har vært en del salg (jeg var der den 19.-21.januar).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mener også at Oxford Street er et MUST!! Det er ikke bare dyre butikker der. Alt fra Zara til H&M til Top Shop.

Av sightseeing så er det mye man burde se men spørs hvor mye tid du har. Big Ben, London Tower, Madame Tussard, Westminister Abbey, Buckingham Palace, London Eye osv.

God tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...