Zinnia Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Fant nettopp denne annonsen på ebay. Det er altså md formulations antioxidant eye creme til bare 118 kr inkludert frakt! Selgeren er merket som top-rated, og med paypal protection og ebay buyer protection tenker jeg at det er jo ikke så mye å tape..? Men så er det jo dette med å være skeptisk til tilbud som er for god til å være sann. Jeg har aldri sett denne til en tilsvarende pris, har dere? Noen som har kjøpt fra denne selgeren? Hva ville dere gjort? Trygt å kjøpe eller ikke? Noe jeg har oversett i annonsen eller glemt å sjekke?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Fant nettopp denne annonsen på ebay. Det er altså md formulations antioxidant eye creme til bare 118 kr inkludert frakt! Selgeren er merket som top-rated, og med paypal protection og ebay buyer protection tenker jeg at det er jo ikke så mye å tape..? Men så er det jo dette med å være skeptisk til tilbud som er for god til å være sann. Jeg har aldri sett denne til en tilsvarende pris, har dere? Noen som har kjøpt fra denne selgeren? Hva ville dere gjort? Trygt å kjøpe eller ikke? Noe jeg har oversett i annonsen eller glemt å sjekke? Det er kit size. Så regner med den er trygg å kjøpe siden den er liten.
Zinnia Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Tenkte det måtte være noe jeg hadde oversett ja! Bra noen er mer oppmerksomme enn meg, takk for hjelpen! Da var den saken oppklart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå