Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart spørsmål...he he

men når dere bruker toner etter renseprodukt, stryker dere den forsiktig over ansiktet med bomull, eller bruker dere litt makt, skrubber litt over ansiktet liksom for å få med siste rest av det som renseproduktet ikke fikk vasket vekk?

Er det bra for huden å gå mye over med toner, eller skal det bare et lett stryk over alt til?

Er litt grønn på dette området...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke mye makt akkurat, legger et lett trykk og stryker bomullspaden over ansiktet.

Skrevet

Huden liker ikke å bli røft behandlet, så jeg gjør en mellom ting. Stryker med lett trykk. Om en rens legger igjen så mye smuss så kanskje man burde bytte eller rense to ganger.

Om toneren er uten alcohol og har gode ingredienser er det bra for huden, men ikke for mye. For mye av det gode er ikke bra :). Noen renser "krever" toner mens andre er såpass PH nøytral at det ikke trengs.

Skrevet
Huden liker ikke å bli røft behandlet, så jeg gjør en mellom ting. Stryker med lett trykk. Om en rens legger igjen så mye smuss så kanskje man burde bytte eller rense to ganger.

Om toneren er uten alcohol og har gode ingredienser er det bra for huden, men ikke for mye. For mye av det gode er ikke bra :). Noen renser "krever" toner mens andre er såpass PH nøytral at det ikke trengs.

takk for svar, toneren er uten alkohol, fra decleor, så den skal være mild :)

Skrevet

Noen som vet om Dermalogica special cleansing gel trenger påføgende toner? Eller er den sånn circus pH-nøytral?

Skrevet
Noen som vet om Dermalogica special cleansing gel trenger påføgende toner? Eller er den sånn circus pH-nøytral?

Er lurt å bruke multi active toner etter denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...