Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny, så sikkert et eller annet jeg gjør feil!

hår ganske mye hår nede fordi jeg begynte å barbere meg i ganske ung alder.

vil ikke høres ut som en unge, men jeg lurer virkelig på hvor mange mengder hår der nede rundt anus er normalt? når jeg har på meg truse er det utenfor for å si det sånn.

har dere noen bra hårfjernings metoder akkurat der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rundt anus, mener du da hår i rumpa, og ikke nedentil generelt? Jeg syns vel det høres litt voldsomt ut med hår på rumpeballene (som det må være for å vises utenfor trusa), men hår utenfor foran er helt normalt. Det er det som kalles bikinilinje, noen har også hårvekst et stykke nedover lårene.

Man får ikke MER hår av å fjerne det. Det kan virke som håret er kraftigere og stivere når det kommer ut igjen etter å ha vært barbert, men det er fordi det er kappet tvert av og alt kommer ut helt likt. Etter en stund vil det være akkurat sånn som det hadde vært om du ikke hadde fjernet det!

Red: hårfjerningsmetoder ja, må vel være greit med barbering, bak som fram?

Endret av Malibulita
Skrevet

Har gjort samme feilen selv. Begynte å barbere i ung alder, og bikinilinja har bare vokst seg større og større. Barberer kun leggene og ikke lårene, så da har jeg mørkt tykt legghår og tynne lyse dun fra kneet og opp :kjefte:

Det som hjelper for meg er å fjerne hårene med voks. Da gror det ut tynne og lyse dun igjen, men har jeg hastverk en dag og barberer istedetfor er jeg nesten tilbake til scratch. Anbefaler deg å prøve voks, men siden det er rundt anus og sånn ville jeg kanskje oppsøkt en profesjonell.

Skrevet
Rundt anus, mener du da hår i rumpa, og ikke nedentil generelt? Jeg syns vel det høres litt voldsomt ut med hår på rumpeballene (som det må være for å vises utenfor trusa), men hår utenfor foran er helt normalt. Det er det som kalles bikinilinje, noen har også hårvekst et stykke nedover lårene.

Man får ikke MER hår av å fjerne det. Det kan virke som håret er kraftigere og stivere når det kommer ut igjen etter å ha vært barbert, men det er fordi det er kappet tvert av og alt kommer ut helt likt. Etter en stund vil det være akkurat sånn som det hadde vært om du ikke hadde fjernet det!

Red: hårfjerningsmetoder ja, må vel være greit med barbering, bak som fram?

det er hår der rumpeballen starter, men ikke sånn at du ser noe hår på rompa bakfra!

takk for svar!

Skrevet

Har ingenting med alder å gjøre. Jeg startet da jeg så mitt første hår der nærmest, men får ikke gigabusk av den grunn (etter 15 år med barbering). Samme med armhulene. Men jeg får ikke masse hår der om jeg prøver heller, kanskje om jeg forsøkte i 6 måneder eller noe.

Skrevet
Har ingenting med alder å gjøre. Jeg startet da jeg så mitt første hår der nærmest, men får ikke gigabusk av den grunn (etter 15 år med barbering). Samme med armhulene. Men jeg får ikke masse hår der om jeg prøver heller, kanskje om jeg forsøkte i 6 måneder eller noe.

heh, lucky you! jeg har vel egentlig ganske mye lyse år overalt som bare blir verre når jeg barberer meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...