laperla Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Hei, Jeg ble veldig nysgjerrig på denne bh'en. Erfaringer? Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den? Gjerne i butikk, siden jeg er litt usikker på hvordan Wonderbra er i størrelsen. Ultimate strapless bra. Takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg også lurer på hvordan de er på.. Får en nok løft til at det blir kløft f.eks? Bestilte denne idag da, men den ser ikke ut som den samme som TS vil ha.. http://underverker.no/stroppelos_pushupbh_fra_wonderbra_di_cup/P_79
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Hei! HAr ikke noe erfaring med et merket, men ser at de selger det på Lindex. Men vet ikke om de har akkurat den typen
Porcelain Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Denne får du på Lindex! Jeg har prøvd den, men den kosta vel rundt 450-500 kroner, så det ble litt i dyreste laget for meg.. Den føltes god på iallfall, men den ga ikke så mye løft på mine pupper som den gjorde på modellen sine følte jeg Puppene blir alltid litt klemt i sånne BH-er synes jeg, men denne var bedre enn mye annet! (Og enn de andre jeg har.. Den ble bare for dyr rett og slett ) Lasenza har forresten salg på nett nå, de selger et par BH-er som er stroppløse og som skal gi litt løft.. (lasenza.co.uk , boost bras for 15£ ) Har noe undertøy fra Lasenza, og er godt fornøyd med det! Spør gjerne dersom du lurer på noe mer om det
laperla Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 Hei, Etter mye om og men fant jeg denne i en Lindexbutikk. Det skal sies at jeg hadde i overkant høye forhåpninger om denne, og fallhøyden deretter;) Prøvde den i 70 G og H, og den satt virkelig ikke godt på Med andre ord, leter fortsatt etter den perfekte stroppløse bh'en. Kom gjerne med andre forslag? Takk på forhånd.
laperla Skrevet 25. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg også lurer på hvordan de er på.. Får en nok løft til at det blir kløft f.eks? Bestilte denne idag da, men den ser ikke ut som den samme som TS vil ha.. http://underverker.no/stroppelos_pushupbh_fra_wonderbra_di_cup/P_79 Hei:) Har du fått den bh'en? Hvordan var den?
Porcelain Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Hmm, hva var det som gjorde at den ikke satt godt på? Skulle jo tro at den var en av de beste i store størrelser, fordi den støtter opp mye av puppen... Vet ikke hvordan de på lasenza heller vil være da, spørs jo på hva som er problemet...
laperla Skrevet 25. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2010 Hmm, hva var det som gjorde at den ikke satt godt på? Skulle jo tro at den var en av de beste i store størrelser, fordi den støtter opp mye av puppen... Vet ikke hvordan de på lasenza heller vil være da, spørs jo på hva som er problemet... Cupen ble for liten, og jeg følte at bh'en ikke gav noe støtte. Kunne absolutt ikke hoppe og bevege meg slik reklama påstår...
Gjest Applestore Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Jeg prøvde den i en Lindex butikk en gang, og det ble med det.. Den var, på mine bryster, lik en hvilken som helst annen stroppløs bh
Porcelain Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 (endret) Hmm, så du er egentlig heller ute enn noe som støtter godt og "dekker" puppen enn noe som nødvendigvis løfter og lager kløft på en måte? edit: http://www.lasenza.co.uk/bras/strapless_bra/level3.aspx?d=1&type=112&style=6496&product=011015xz&img=s1409_93 kunne denne vært noe? edit2: Sorry, så ikke at den bare gikk opp til F-cup Endret 25. november 2010 av Porcelain
Wonders Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 jeg elsker min!!! kjøpte den på Lindex. Dyr, men åj åj åj som jeg ble brystfager...
KaDust Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Har ikke engang pupper nok til å ha en sånn ;p
laperla Skrevet 26. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. november 2010 Hmm, så du er egentlig heller ute enn noe som støtter godt og "dekker" puppen enn noe som nødvendigvis løfter og lager kløft på en måte? edit: http://www.lasenza.co.uk/bras/strapless_bra/level3.aspx?d=1&type=112&style=6496&product=011015xz&img=s1409_93 kunne denne vært noe? edit2: Sorry, så ikke at den bare gikk opp til F-cup Takk for svar:) Synd den ikke gikk lengre enn til F cup, for den så fin ut. Syns egentlig ikke at jeg trenger så mye push up, rekker med det som er...
Porcelain Skrevet 26. november 2010 #14 Skrevet 26. november 2010 Forresten laperla, se på størrelsestabellen på lasenza. Du kan jo måle og sjekke der, kan hende størrelsene er litt annerledes..
Tropehus Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 Beste stroppeløse jeg har hatt til nå, men nå har jeg ikke så store pupper heller, har 70DD. Jeg kan fint hoppe og danse i den, men den gir ikke så mye kløft - dog gir den super støtte! Jeg kjøpte min på Lindex til 499,- har man Lindexkort får man 30% sa damen i kassen.
Djungelvrål Skrevet 27. november 2010 #16 Skrevet 27. november 2010 Jeg har bestilt den fra nelly.no i dag faktis men de hadde ikke helt sort bare sort/beige blonde. Er 85C. Liker veldig godt den vanlige ultimate wonderbra selv om den var litt trang under bysten. Det er den eneste bh-en som gir meg skikkelig kløft. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå