Gå til innhold

men skjønner ikke hva som skjer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_prøver_*
Skrevet

Tror kanskje det er dette forumet jeg må spørre på.

Jeg har til vanlig en regelmessig syklus, helt siden jeg sluttet på pilla. Å min forventet mens var på forrige fredag. men den har ennå ikke dukket opp.

jeg gledet meg veldig til å ta test, for denne gangen var jeg sikker på at det hadde klaffet.

men den viste negativt, så utrolig deprimerende.

Å jeg som har hatt mange symptomer, nei jeg skjønner virkelig ingenting!

Takk for alle svar!

Noen som har erfaringer som kan ligne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_prøver_*
Skrevet
Tror kanskje det er dette forumet jeg må spørre på.

Jeg har til vanlig en regelmessig syklus, helt siden jeg sluttet på pilla. Å min forventet mens var på forrige fredag. men den har ennå ikke dukket opp.

jeg gledet meg veldig til å ta test, for denne gangen var jeg sikker på at det hadde klaffet.

men den viste negativt, så utrolig deprimerende.

Å jeg som har hatt mange symptomer, nei jeg skjønner virkelig ingenting!

Takk for alle svar!

Noen som har erfaringer som kan ligne?

ingen??

Skrevet

Det tar som regel en god stund foer syklusen er tilbake til sitt vanlige jeg etter p-pille slutt.

Skrevet

Æsj, ja, som oftes tar det en god stund før man kan bli gravid etter p-pille slutt. Men dette gjelder ikke alle, da. Men har hørt at det somregel tar en 4-5 mnd. Så du må nok smøre deg med tolmodighet, finne eggløsning og holde på, hi hi. Lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde regelmessige sykluser i fem måneder etter pilleslutt, så var det bråstopp. Etter 6 mnd uten mensen dro jeg til legen, og ble henvist til gynekolog. Konklusjonen var at ting bare hadde stoppet opp. Endte med hjelp for å bli gravide.

Sannsynligvis er dette bare uregelmessigheter etter pilleslutt. Man sier det tar et år før ting er helt normalt, selv om du opplever stabile sykluser en periode.

Ta en ny test om en ukes tid dersom du fortsat ikke har fått mensen, er den fortsatt negativ ville jeg slått meg til ro med at det bare er litt ustabile sykluser. Har du fortsatt ikke fått mensen om en måneds tid ville jeg gått til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...