Gjest Alive Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Jeg følger opp tråden til Lillesol's "hypotetisk spørsmål ved samlivsbrudd" Lurer ofte på om jeg virkelig elsker :oops: Ønsker definisjoner på kjærlighet... Eks. Når du vet om de verste sidene ved din kjære- og det er greit. Flere? Jeg trenger det...
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Du så Joe Black igår kveld ser jeg? vel -respekt -lyst -gjensidighet -forståelse er bare noen... z
Gjest Alive Skrevet 5. september 2003 #3 Skrevet 5. september 2003 Ja, jeg så "Meet Joe Black" i går og klarte ikke å stoppe og gråte på lenge... Og det fikk meg til å tenke- igjen...
lillesol20 Skrevet 5. september 2003 #4 Skrevet 5. september 2003 Jeg vil si: Når du er selvstendig og glad i deg selv, og samtidig inviterer inn i ditt liv en mann/kvinne som du er villig til å lære å kjenne på godt og vondt, og som du føler en sterk tiltrekning mot- det være seg en lidenskapelig eller rolig, stille tiltrekning. Eller- kanskje det var definisjonen på hvordan få/ha et godt forhold? :oops: *tenke* Nei, denne må jeg tygge på, gitt. Kommer tilbake senere.
lillesol20 Skrevet 5. september 2003 #5 Skrevet 5. september 2003 En annen ting, før jeg suser avgårde for å gjøre andre ting her... Jeg tror sterkt på at man må elske seg selv 100% før man fullt og helt kan elske en annen 100%. Og så må man ville ha- man må ikke trenge. Å trenge er nedbrytende. Å ville ha er oppløftende.
Gjest Alive Skrevet 5. september 2003 #6 Skrevet 5. september 2003 Og så må man ville ha- man må ikke trenge. Å trenge er nedbrytende. Å ville ha er oppløftende. Det var godt sagt Så lenge man er trygg på seg selv, ov vet at livet er hva man gjør det til selv, trenger man ikke andre til å gjøre livet sitt bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå