Gjest gjest-ts Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 trenger noen anbefalinger, gjerne høre pris også
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er veldig fornøyd med A-salong på Sandens. Yelena som jobber der er fargespesialist og hun er utroolig flink. På pris er de vel som andre, kanskje litt dyre, betalte 1400 forrige gang jeg var der. Da stripet jeg blond ettervekst og tok nye mørke striper. Det er uansett virkelig verdt det! Hun legger stripene slik at de "varer" uten at etterveksten blir stygg med en gang, jeg kunne vente 4 måneder før jeg måtte ta nye striper, og det er ganske lenge.. Når det gjelder klipp kan du bruke Yelena da også, ellers er Lene K oggså veldig flink på klipp. Håper det var til hjelp:)
Gjest gjest-ts Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Takk for svar Trenger noen anbefalinger om frisører i Kristiansand som setter extentions også, noen anbefalinger? Har tatt på salongexstend, men trenger å høre om flere plasser
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Oi, så ikke før nå at du spurte om extensions
Gjest gjest-ts Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Takk for svar Trenger noen anbefalinger om frisører i Kristiansand som setter extentions også, noen anbefalinger? Har tatt på salongexstend, men trenger å høre om flere plasser Anyone?
hufsa! Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Heia,vet ingen i kr.by men vet ei som driver på vei til åmli og ho er flink og er kjempebillig..skal undersøke hva det heter der.Verd å ta turen for å spare noen lapper ;-))
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 FRK. LUCK i Kristiansand. Mye billigere enn alle andre, hun tar 40,- per punk + at hun er veldig effektiv og hyggelig dame Betalte 3200 for full forlengelse, men må gå til en an frisør for å klippe det til da hun ikke er utdanna frisør, men allikavel er kjempeflink, og driver med piercing og hudpleie også.(230,- for klipp på majas) Anbefaler henne!
Gjest redstar Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Åh, så hun klipper ikke på Frk.Luck? Trenger en stuss jeg og har nettopp flyttet hit og trenger også anbefalinger på frisører! Har også kjempe lyst på xtensions men er ingen som har noenlunde lik min hårfarge:( Majas? Hvor er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå