havsulen Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Hei! Har en bryllupsdagbok jeg vil avslutte fordi jeg har giftet meg. Kunne imidlertid godt tenke meg å: 1. lagre den på min PC 2. skrive den ut 3. lage et lite album Noen som kan forklare hvorda jeg skal klare nummer en og to? Treern skal jeg nok klare selv... På forhånd takk!
Gjest jordbær i.i| Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Gå inn på siden til dagboken din. Velg Fil-> skriv ut. Dette må du gjøre med hver eneste side i dagboken din.
Mrs. B Skrevet 5. september 2003 #3 Skrevet 5. september 2003 Hvis du vil lagre den på maskinen din tror jeg du vil få det til slik: - Lag en mappe på pcen som du f.eks. kaller "Bryllupsdagbok" - Gå inn på dagboken din på nettet - Gå på File menyen og velg "Save As" - Her finner du frem til "Bryllupsdagbok" mappen og klikker OK Nå bør alle sider som er linket til den du er på bli lagret i denne mappen. (Om den ikke bare linker til dem her på KG da...?)
havsulen Skrevet 15. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2003 Forsøker å skrive ut side for side i dagboken min. Men av en eller annen grunn er venstremargen så stor på utskriften, at teksten kuttes på høyresiden - alt blir altså ikke med. Er det noen her som har forsøkt å skrive ut ting herfra, som kan hjelpe meg?
havsulen Skrevet 15. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2003 Tusen takk, så snill du er! Nå skal jeg hjem og lage album, takket være deg.
Gjest Donna Skrevet 15. september 2003 #7 Skrevet 15. september 2003 Jeg vil også skrive ut dagboken min - så det hadde vært greit om tipsene kom her i tråden også - så jeg og sikkert andre for glede av de og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå