Gjest yojo Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 HER KOMMER SUPERTRIKSET: Ta en titt på underarmen din og studer blodårene. Er blodårene blå, indikerer det at du kler best kalde farger, mens grønne blodårer viser det motsatte. ( www.kk.no) Stemmer dette??
Honesty Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Det finnes også nøytrale hudtoner, og såkalt olivenfarget hud, og da vil ikke trikset funke, siden det bare deler inn i rosa (kald) vs. gul (varm).
Antlers Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Til en viss grad. Selv har jeg kald hudfarge, men på håndleddet har jeg en blå, en grønn og en rødlilla blodåre. Det er ganske mange ting du kan sjekke for å finne ut av hvilken tone du har. Jeg vet jeg er kald fordi jeg kler sølv bedre enn gull, ser finere ut i rene hvite farger enn krem og offwhite, pga at de fargene jeg kler best er typiske kalde farger og at øyenfarge og hårfarge stemmer overens med kalde toner. Noen er også nøytrale og ser like fine ut i både gull og sølv og kan fint bruke klær i både varme og kalde farger. Det er også mulig å være varm selv om man har blå blodårer fordi det kommer litt an på hvor tynn huden er i det området, samt at du kan ha en annen farge i ansiktet ditt
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 For meg er det er ikke et supertriks. Jeg har veldig blå blodårer og er blek med rosatoner i huden (kald), men har et særdeles varmt, gyldent hår slik at helhetsinntrykket vipper. Kler både jordfarger/gull, kalde gråtoner/sølv samt knallfrager.
Gjest Jäg Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 For meg er det er ikke et supertriks. Jeg har veldig blå blodårer og er blek med rosatoner i huden (kald), men har et særdeles varmt, gyldent hår slik at helhetsinntrykket vipper. Kler både jordfarger/gull, kalde gråtoner/sølv samt knallfrager. Men du bruker sminke beregnet for kalde hudtoner? Jeg har som deg, kald hud, men veldig gyldent hår. Har aldri tenkt at hårfargen burde ha noe å si for sminkevalg...
Gjest yojo Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Hmmm... Ikke lett det der Jeg tenkte på askeblond hårfarge, det er vel egentlig en kald farge?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har oliven hud og blodårene mine er både blåe og grønne.. Synes selv at jeg kler både varme og kalde farger.. men..
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Men du bruker sminke beregnet for kalde hudtoner? Jeg har som deg, kald hud, men veldig gyldent hår. Har aldri tenkt at hårfargen burde ha noe å si for sminkevalg... Både og. Jeg bruker en del gull og mørkegrønt, i tillegg til blålilla og lyse kalde farger. Holder meg unna brunt og jordfarger på make-up, men jeg kler det absolutt til tross for kaldt ansikt med rosatoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå