Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 hjelp..... jeg har funnet ut at samboeren min har bedrevet nettsex, eller i hvertfall fortalt hverandre seksuelle fantasier med det mål å gjøre vedkommende opphisset.... er dette på en måte utroskap? vi har hatt veldig lite sex i forholdet vårt i følge ham, men nå er det bedre.... det som irriterer meg er at han bruker det som unnskyldning for å ha hatt nettsex... han innrømmer ikke at han har hatt det, men det vet jeg han har hatt........ han sier han har skrevet med disse jentene kun for at det var moro... ha aha ha ha.... han blir pottesur om jeg nevner dette for ham, og virker irritert og vil ikke snakke om dette.... hva hadde dere gjort for å hevne dere.... kom med noen kjempegode tips..... jeg vet han ikke liker fisk til middag kanskje jeg skal servere ham det i .... 2 måneder fremover og bare det? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Hva med å snu litt på det... kanskje dette var en liten inspirasjon han trengte for å blåse litt liv i deres eget sexliv? Som jo faktisk kommer deg også til gode? Vet ikke hvilket forhold dere har til erotisk litteratur - men kan ikke dette settes litt i samme bås? Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #3 Del Skrevet 5. september 2003 Synes ikke dette kan regnes for utroskap. Det er heller en avansert form for onani i mine øyne. Personen(e) han har hatt kontakt med på nettet er "ansiktsløse", så dette er mer en lek enn noe annet. Han var sikkert bare ute etter litt spenning og "turn on". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. september 2003 #4 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har hatt nettsex som sambis vet om, tror han har hatt d også, en gang var han vitne til hvordan jeg kåtet opp en kar i motsatt ende no helt sinnssykt, øya holdt på å dette ut av hodet på han. Dette er krydder, rett og slett! Deilig og uforpliktende moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 5. september 2003 #5 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har hatt nettsex som sambis vet om, tror han har hatt d også, en gang var han vitne til hvordan jeg kåtet opp en kar i motsatt ende no helt sinnssykt, øya holdt på å dette ut av hodet på han. Dette er krydder, rett og slett! Deilig og uforpliktende moro! Var dere på webcam, siden du så at øynene nesten falt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. september 2003 #6 Del Skrevet 5. september 2003 Nei, var ikke d, men han ble temmelig stor i øya over d jeg skrev og den reaksjonen jeg fikk tilbake! Artig opplevelse! Han fyren sendte meg t o m nakenbilde av seg, og her var d jammen meg ikke snakk om noen feit gammel gris på over 50; han var akkurat den han utga seg for! Åkei, han visste seff ikke at sambisen sto og fulgte m på seansen, men d man ikke vet har man ikke vondt av! Altså, d var sambis min som ble stor i øya.....over MEG, skjønner du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #7 Del Skrevet 5. september 2003 ok.... men han blir sur om jeg gjør det........ :o han virker så nervøs hver gang jeg tar det op.... hvorfor var han ikke ute etter dette i førsten av vårt forhold? vi har vært sammen i flere år...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. september 2003 #8 Del Skrevet 5. september 2003 Så la han BLI sur da.....!!! Eller foreslå at dere kan gjøre d sammen! Kanskje DET hadde vært no???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 5. september 2003 #9 Del Skrevet 5. september 2003 Dette er et vanskelig tema! Jeg vil ikke si at det kan sidestilles med å være utro, men fra å ikke gjøre noen ting til å være utro, er det vel et lite stykke på veien?!! For å være helt ærlig, da dere ble sammen hadde han nok med deg og alt var nytt. Etter noen år, skjer det samme som om du hadde spist livretten din hver dag. Det blir en vane, og du blir litt lei det... Prøv allikevel å snakk med samboeren din, finn en løsning begge kan være fornøyd med! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 5. september 2003 #10 Del Skrevet 5. september 2003 ok.... men han blir sur om jeg gjør det........ :o han virker så nervøs hver gang jeg tar det op.... Hvis han ikke takler at du har nettsex, hvorfor i all verden skal du akseptere at han gjør det? :o Det hadde jeg aldri godtatt. Like regler i et forhold må det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. september 2003 #11 Del Skrevet 5. september 2003 Gjør man det i skjul uten at partneren vet om det, så vil jeg regne dette som utroskap, men er man åpen om det, og kanskje forteller hvorfor dette er interessant for en, så kan det jo være noe helt uskyldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #12 Del Skrevet 8. september 2003 ok her er jeg som skrev innlegget igjen.... samboeren min hadde visst ikke noe i mot at jeg også bedrev nettsex, men da sa jeg at jeg ikke likte det han har holdt på med... da sa han at han kommer ikke til å slutte med å kommentarer til kvinner(seksuelle) etter som jeg forstod... for di han ikke ville legge bånd på seg, og han mente at jeg var sjalu og kontrollerende...... han sa han ikke ville tilbake til sitt "forrige" liv , der hans x-samboer var sykelig sjalu... da sa jeg at jeg er ikke henne, men du legger jo opp til selv at folk skal bli sjalu da... og jeg må jo få lov til å mene det jeg mener uten at du skal sammenligne meg med henne... du respekterer ikke mine holdninger sa jeg... synes dere han er urimelig? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. september 2003 #13 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg hadde ikke akseptert noe slikt av min samboer, like lite som han hadde akseptert at jeg holdt på slik. At noen velger å krydre opp tilværelsen med nettsex er en ting, men når en holder på i det skulte, da blir det feil. Hadde min samboer gjort noe slikt bak ryggen på meg hadde det vært kroken på døren. det kan godt være jeg er veldig gammeldags, og det tror jeg selv at jeg er når det kommer til forhold, men jeg hadde ikke akseptert noe slikt. Jeg synes også det er respektløst ovenfor deg å dra inn ex ol for at han skal få viljen sin igjennom. En liten drittunge som liker å få viljen sin igjennom, og bryr seg ikke om de som er rundt han så lenge han får det som han vil. Be han ryke og reise må være den beste hevnen jeg hadde kommet på. Siden du klarer å spøke med det, der du skal lage fisk til middag, som du ler av regner jeg med at dette ikke stikker så dypt, og regner med at fisk til middag sikkert er en passende straff for å hatt sex med andre over nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå