Gjest Ts Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Etter mye frem og tilbake har jeg endelig bestemt meg for å la sambo prøve det han så etterlengtet vil, nemlig analsex. Synes dette virker veldig nytt og spennende, men er vell enkelte ting som jeg ikke synes er like spennende som f.eks frykthistoriene om at det kommer mye avføring med om det dannes vakum. Så, det jeg trenger er noen tips for å få det best mulig og rensligest mulig.. Til opplysning har vi ikke stor nok dusj at begge kan være i, (knøttlite bad), så det å gjøre det i dusjen blir uaktuelt.. Fullt klar over at man trenger glidemiddel og å bruke god tid, men hvilken type glidemiddel er best, burde du gå på do først osv.. Håper noen tar seg tid til å svare, å gleder meg til å prøve det ut..
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 På sexsjapper selger de slike vannpumper (heter vel som oftest anal douche eller noe i den duren) som du kan skylle inni rumpa med. Jeg har aldri brukt en slik selv da, men er pinlig nøye på analhygienen. Det viktigste er å ha gjort fra seg en stund før. Har du et bra kosthold så vil du ha en fin og regelmessig avføring, så da kommer det ikke overraskelser. I tillegg så putter jeg gjerne en vibrator eller finger inni for å kjenne når jeg dusjer. Men det skal gå bra altså. Og fyren putter jo tross alt penis inn i rumpehull, han vet hva det vanligvis brukes til og velger å ta risikoen.
Stinelin Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Pass på at du har vært på do en stund før, du kan sikkert tenke deg hvordan det blir om du er klar for dobesøk når du har analsex... Vanlig hygiene er fint. Om jeg skal planlegge det ved å skylle osv. mister det noe av "sjarmen" synes jeg, hehe.. Kondom, god tid og masse glidemiddel. Jeg pleier å si at når du tror du har tatt på nok, bruker du litt til. Det som er veldig viktig for meg er at vi har analsex når jeg vil, planlegger det aldri. Kjenner det i kroppen når jeg er avslappet og kåt nok. Heldigvis er det jeg som er mest gira på analsex av oss, så jeg får når jeg har skikkelig lyst på, ikke ellers Kjæresten min er redd for at det skal bli vondt om han blir ivrig, derfor er han ofte så forsiktig at jeg må be om mer. DA er jeg klar, og han kan etterhvert gi alt For meg er det best bakfra, gjerne litt flat doggy er herlig I starten var det enklest etter den første orgasmen, når kroppen er helt avslappet. Om jeg da bruker figrene på klitten kommer neste orgasme kjapt Vær trygg på partneren, ha god tid, og ikke bestem deg for at NÅ skal det skje. Gjør det når det føles naturlig, og gled deg! Ikke gi opp om det føles trangt i starten, det blir deilig etterhvert! Endret 11. februar 2010 av Stinelin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå