Gå til innhold

Omskjæring

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert mor
Skrevet

Min sønn på 10 år onanerer hele tiden. Kan jeg få han omskjært for å få slutt på griseriet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Adam_*
Skrevet
Min sønn på 10 år onanerer hele tiden. Kan jeg få han omskjært for å få slutt på griseriet?

Hvis det hadde vært din datter, hadde du vurdert omskjæring da?

Gjest frustrert mor
Skrevet (endret)

Jeg er helt alvorlig. Dere mener vel ikke at det er vanlig at barn onanerer?

Endret av MissStiles
Skrevet

JO! Selv begynnte ikke jeg med slikt før jeg var rundt 14, men det er helt normalt at arbn utforsker slike ting.

Skrevet

Vær så god, bare få han omskjært du, men hvis det kun er for å slutte med onani så er du like langt. Er omskjært selv og trives som bare det med det. Onanere gjør jeg både to og tre ganger per dag og det er ikke noe problem heller.

Man kan fortatt onanere og ha sex selv om man er omskåret.

Og onanere er sunt og normalt. Det er ikke uvanlig at babyer onanerer heller, selv inne i magen kan de gjøre det.

Skrevet

Du mamma du må jo skjønne det at din sønn ikke er noe anderledes enn andre gutter. Det er slik de gjør og jeg tror ikke at omskjæring hjelper. Men jeg syns det ser bedre ut på voksne menn så vær så god.

Gjest Gjest_Ola_*
Skrevet

Jeg er utrolig glad for at jeg ikke er din sønn. I tillegg mener jeg at barnevernet bør ta ifra deg ansvaret for gutten. Du er direkte uegnet som mor/ omsorgsperson.

At det går an!

Skrevet

Skulle selvsagt stå "omskjæring" i forrige post. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Det er litt egoistisk da.. å omskjære en 10 åring fordi han gjør noe normalt som du ikke godtar. Har du seriøst aldri onanert selv? Er meningen med dette å ta fra sønnen sin sexuelle nytelse?

Endret av Chiyo
Skrevet

Dette er like logisk: Du bør omskjærest for å drevet griseri for å lage et barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...