blåklokkene Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Ønsker meg lilla Uggs, noen som vet nettbutikker der jeg får kjøpt?!! Jeg handler ikke på ebay, men kan godt handle fra utenlandske nettbutikker som forhåpentlig har en grei pris!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Det er mange linker til nettbutikker som selger sko på denne siden. Kanskje du finner der?
Mischa Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Victoria's Secret selger UGGs til en bra pris Og da vet du at du får ekte!
blåklokkene Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Det er mange linker til nettbutikker som selger sko på denne siden. Kanskje du finner der? Takk for tips, men håpet at noen kunne tipse om en butikk de har handlet før som de har god erfaring med. Tar gjerne imot flere tips!
blåklokkene Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Victoria's Secret selger UGGs til en bra pris Og da vet du at du får ekte! Takk, skal sjekke de ut! Har du handlet herfra før?!
blåklokkene Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 Takk, skal sjekke de ut! Har du handlet herfra før?! de hadde ikke lilla så det spiller ikke så stor rolle...
Mischa Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 (endret) de hadde ikke lilla så det spiller ikke så stor rolle... Hmm.. de hadde lilla sist jeg sjekket, derfor jeg foreslo siden. :klø: Ser at de har byttet ut modellene, ser nesten ut som de selger ny kolleksjon nå med helt nye farger. Har ikke kjøpt noe fra siden selv, men kjenner mange som har og er fornøyd Endret 12. februar 2010 av Mischa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå