Gjest Gjest_Klatremus_* Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Med hvem.. hvor.. hva gjorde dere.. Hvem planla den.. -og hvordan var daten etter et halvt år? Min verdens Beste date var med en jeg traff for å "date". Altså vi var ikke kamerater eller hadde truffet hverandre før. Den første daten var en tur i lysløypa, avslutta med kaffe og sjokolade utenfor bilen.. Neste date var fortsatt ute i friluft.. Ut på sopptur.. Seint på høsten, men du verden for en date! Nyydelig vær.. kaffe og vg.. og litt kyssing... Vi tilberedte soppen og stekte den til en nydelig middag på kvelden.. og delte ei halv flaske rød vin til maten. Vi endte opp til sengs .. det var like nydelig som alt annet:) Et halvt år etter har vi fortsatt date på date som er like nydelige! I år har vi prøvd skiene.. og det kan ikke bli mer romantisk:) Nærhet og tilstedeværelse til ett hundre prosent.. -Dette må kalles forelskelse
Baz Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Min beste date er min første date med min nåværende kjæreste. Vi var i Liseberg i Göteborg og hadde mye gøy, tok kjærlighetstunellen og pariserhjulet og mange koselige karuseller. Det hele endte med at han vant en bamse som stod i love you på til meg, og vi satt å bare snakket om alt mulig de siste to timene vi var der. vi planlegger en tur tilbake nå som vi snart har 4 års jubileum edit: skrivefeil Endret 11. februar 2010 av Baz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå