Gå til innhold

Prisforskjeller på Dermalogicaprodukter!

Petruska

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har "lært" her på kvinneguiden at Dermalogicaprodukter handler man billigst hos essentialdayspa som er et Kanadisk netthandelsted. Ihvertfall skulle det være billigere å handle derfra enn fra Strawqberrynet. Vel, jeg har nettopp skrevet ut prislisten på Dermalogica (i Kanadisk valuta) fra Strawberrynet, og gikk deretter inn på Essentialdayspa og skrev opp deres priser ved siden av prisene fra Strawberrynet. Litt viktig å legge merke til flaskestørrelsene siden de varierer. Resultatet ble i hvertfall at det er adskillige kroner å spare på å handle Dermalogica (det de har da, de har ikke like godt utvalg som Essentiladayspa) hos Strawberrynet!

Prisforskjellene lå stort sett på et par Kanadiske dollar, opptil 12 (!) Kanadiske dollar for Multivitamin Power Recovery Masque!

I tillegg får man kundebonusen man har opparbeidet seg, og alt er jo også fraktfritt.

På en forsendelse med f.eks.:

Soothing eye make-up remover

daily microfoliant

Ultrarich Body Cream

og Multivitamin Power Recovery Masque

- vil man spare 38, 5 kanadiske dollar + at man sparer fraktomkostninger!

Det blir vel nærmere 50 Kanadiske dollar, eller 274 nkr., på disse 4 produktene (valgte dem fordi det var dem jeg bestilte sist)!

Bare et tips til andre som vil spare penger!

Begge selskapene leverer forresten like raskt, såfremt ikke tollvesenet får kloa i pakken din først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at www.lookfantastic.com begynte å selge Dermalogica er det enklere å bestille derfra. Tar bare 3 dager i posten, og så lurer jeg på om ikke de er enda billigere. Prisene er ca halv pris i forhold til i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom også til å tenke på den muligheten og tok derfor samme testen mellom Lookfantastic og Strawberrynet (skrev altså ut prisene til Strawberrynet i Engelske pund og sammenlignet så med Lookfantastic).

Og Strawberrynet kom faktisk stort sett best ut her også...

Mange av produktene hadde ganske lik pris de to stedene, men når man da tar i betraktning at det kun er Strawberrynet som er fraktfri blir regnestykket enkelt!

Min erfaring er at det tar omtrent like kort tid uansett om man bestiller fra Lookfantastic, Strawberrynet eller Essentialdayspa. Hvis ikke tollvesent får kloa i pakka da.

Foreløpig har jeg ikke funnet noen som slår Strawberrynet hverken i pris eller service, noen andre som vet om noen så si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...