Gå til innhold

Dritt lei av å legge fine vesken din på gulvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater at det ikke er noe sted å henge min flotte veske når jeg er ute steder. Café, restaurant eller andre steder... :kjefte:

Og jeg har sett denne før,

men forstod ikke helt åssen den fungerte, til nå. Og jeg skal jammen meg skaffe meg en. :gjeiper:

hookedonyoudesigns.com

Så slepper jeg å dele stol med vesken min, eller legge den på det lille bordet så det ser ut som jeg skriker; se her! Jeg har veske!

Fler som har undret over dilemmaet?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det var faktisk ganske smart!

Jeg har selv flere dyre vesker, og når jeg er ute setter jeg den i stolen ved siden av meg, eller i stolen sammen med meg. Det er ikke fordi jeg har et markeringsbehov, men fordi jeg aldri i livet ville satt en dyr veske på et møkkete gulv :)

Skrevet

Smart duppedings.

Men jeg har ingen vesker som er så fine at de ikke kan ligge på gulvet :fnise:

Gjest Gjest_lotta_*
Skrevet

på markedet i spania kjøpte jeg akkurat slike for 1,5 Euro! !39 kr, jeez...

Skrevet

Jeg har ikke så mange (dvs. ingen) dyre vesker, men jeg ville uansett aldri finne på å sette fra meg en veske på gulvet. Henger den over stolen jeg sitter på, legger den i stolen ved siden av eller sitter til og med med den i fanget (da føler jeg meg riktignok litt tvangsnevrotisk). En sånn krok ville vært greiere. Men jeg er altså ikke bare redd for veska, men jeg syns det er ekkelt å gni den utover der folk har gått med utesko, samtidig som jeg ikke vil at den skal bli skitten. Har en venninne som legger fra seg hvite tøyvesker på skittent gulv eller på bakken på uteservering. :sjokk: Kan vel bare si at hennes vesker ikke har særlig lang levetid.

Gjest navnelapp
Skrevet

Sist eg var i ein Sephora-butikk (i Frankrike i fjor) delte dei ut slike saman med parfymeprøver når du kjøpte noko. Den låg berre i posen når eg fekk det eg hadde betalt for. Det tok litt tid før eg forsto kva den vart til... :rodme:

Skrevet

Jeg har fått frastjålet veske en gang, det var den ene gangen jeg noensinne ikke hadde veska på gulvet mellom bena med skulderremmen over kneet....

så har sett sånne flere steder, og tenkt så praktisk. Men ikke søren om jeg henger fra meg veska uten at den er i direkte berøring med min kropp slik at jeg hele tiden kjenner at den *ER der.

Skrevet

Skulle kjøpe en slik på Citybag for en måned siden, men de var utsolgt. Så de er tydeligvis populære. Mener de koster 99 kr der.

Skrevet
Jeg har fått frastjålet veske en gang, det var den ene gangen jeg noensinne ikke hadde veska på gulvet mellom bena med skulderremmen over kneet....

så har sett sånne flere steder, og tenkt så praktisk. Men ikke søren om jeg henger fra meg veska uten at den er i direkte berøring med min kropp slik at jeg hele tiden kjenner at den *ER der.

Huff ja, sånn er jeg også, etter å ha blitt frastjålet lommeboka som lå oppi veska nede på gulvet. Ett uoppmerksomt sekund fra min side var nok. Så nå passer jeg nærmest paranoid på den veska. Kanskje jeg hadde satt fast veskekroken på bordkanten rett foran meg, så jeg fremdeles hadde veska veldig nær kroppen.

En lur dings, i alle fall.

Gjest strykebrett
Skrevet

De har sånne på feelunique også.

Skrevet

det er ikke bare designervesker da :ler:

oxo mot tyveri og smuss og bakterier på gulver over alt :tommelsmil:

Skrevet

Den hjelper jo ikke der man virkelig trenger en krok, da.. PÅ DO!

Skrevet
:sexy: haha det er jaggu sant. Det må være menn som driver å innreder slike teite greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...