Gjest blå uinlogget Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Noen som vet om butikker med interiør/leker alla sprell i Oslo nær Karl Johan? er på utkikk etter ting til barnerommet som lamper, knagger, bokstøtter (men noe annet enn de har på skeidar og bohus)
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Bare å søke på nettet det. Ligger en i nærheten av Grünerløkka en plass tror jeg.
Susan Sto Helit Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Riktige leker ved nationalteateret har sikkert litt.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Dine møbler i møllergata, rett bak glasmagasinet
Gjest navnelapp Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Sprell har ei avdeling i Markveien, ja. Riktige leker nedanfor Saga kino er flott, men eg veit ikkje kor mykje dei har av interiør.
Susan Sto Helit Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Sprell har ei avdeling i Markveien, ja. Riktige leker nedanfor Saga kino er flott, men eg veit ikkje kor mykje dei har av interiør. De har litt, og en del av det er veldig annerledes enn det man får kjøpt andre steder. Så absolutt et sted å sjekke ut for TS.
Gjest blå uinlogget Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Riktige leker og dine møbler skal sjekkes ut. Har ikke anledning til å dra opp til grunerløkka da jeg bare skal en sviptur innom Oslo desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå