Lykkelitenen Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Siden jeg skal en tur til sverige tenker jeg å ta med noe gøy fra tax freen, noen som vet om de har L’Occitane eller mama mio på tax freen på flesland eller gardermoen? Eventuel pris, ca..? Eller om butikker der de har disse merkene billig i sverige?
vesla86 Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 (endret) De har L'Occitane på Gardermoen, se her. Marker "hudpleie" så kan du velge merke i boksen til høyre! Endret 11. februar 2010 av vesla86
Lykkelitenen Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Dumt spm, men skal fra bergen innom gardermoen og så videre til sverige. Kan jeg da handle taxfree på begge flyplassene? Må ha noen nye produkter og de merkene er jo mye billigere der enn i butikk takk for svar og fin link Jeg fant nemlig ikke den selv! *takke og bukke* Endret 12. februar 2010 av Lykkelitenen
Rosebud Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Du kan handle TaxFree på begge flyplassene av typen kosmetikk o.l (produkter uten kvote), så sant du får det forseglet i butikken, slik at du får det med deg gjennom sikkerhetskontrollen. Alkohol hvor man har en bestemt kvote kan du kun kjøpe ett av stedene, opp til deg hvilket så sant du får det forseglet i butikken, for dette blir registrert i boarding-kortet ditt, slik at ingen får med seg mer enn de skal. God tur, og god shopping
Lykkelitenen Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Supert Da blir det både sminke og nye kroppsprodukter på meg! Så da er det bare å prøve å ikke bruke opp hele det lille budsjettet allerede på flyplassen :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå