Charn666 Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Noen som kan si om dette funker? Vil gjerne prøve det. Men hvordan skal man tilberede det? Og hvor lenge skal det virke? Evnt... Skal det brukes på hele kroppen? NYBEGYNNER HER!!
Ping! Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Tenker du på Advokado? Isåfall, njeeeee. Ikke noe særlig effekt på kviser på meg, men gir for min del en deilig glød og blir supermyk. Bare mos en halv advokado med gaffel i en bolle, du kan bruke den slik eller tilsette oljer og-/eller honning. Du kan bruke det så og si overalt, bare å smøre der du er tørr og la det funke til det stivner til litt. Rens av med lunket vann.
Gjest Språkpolitiet Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Dere mener AVOKADO, begge to kanskje...
Ping! Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Dere mener AVOKADO, begge to kanskje... Ja du har vel rett i det
Gjest Språkpolitiet Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Ja du har vel rett i det Hehe Men sånn ellers er jeg enig med deg, Ping, synes ikke avokado gjør noe særlig for kviser og urenheter, men gir fin glød og mykhet. Ellers tror jeg kanskje huden får mer utav avokadoen om man spiser den
Charn666 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 Hehe Men sånn ellers er jeg enig med deg, Ping, synes ikke avokado gjør noe særlig for kviser og urenheter, men gir fin glød og mykhet. Ellers tror jeg kanskje huden får mer utav avokadoen om man spiser den Hehe, okey! Men da får jeg bruke den for gløden sin skyld då hehe. Har ikke mye kviser etter jeg begynnte å dampe fjeset heldigvis:)
AnneBonny Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Avokado er en kraftig antioksidant. Prøv å knuse avokado, eggeplomme og honning:) Ellers vil jeg anbefale deg å bruke lette, fuktighetsgivende og naturlige produkter til huden din. Fuktighet er ofte svaret på uren hud. Endret 10. juli 2010 av AnneBonny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå