Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Har nettopp flyttet til Drøbak og er på jakt etter et treningssenter å melde meg inn i. Hvor i Folloområdet finner man det beste senteret? Jeg ser at det er et Spenst-senter her i Drøbak, men de har utrolig dårlig utvalg i timer.
Gjest regine ii Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Vet ikke hvor villig du er til å reise, men på Ås har du "Ås fysioterapi og treningssenter" som iallfall jeg syns har ganske bra utvalg av timer. I tillegg er de faktisk veldig hyggelige, de som jobber der. Ellers er det elixia på kolbotn, der har jeg aldri vært, men antar at det er som en "vanlig" elixia. Det er et par (?) sentre på Ski og, men de vet jeg heller ingenting om. Så hvis du har bil kan du egentlig reise hvor som helst - det er faktisk en del treningssentre i regionen :-)
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei, takk for svar. Glemte å skrive at jeg er avhengig av buss. Så Kolbotn tror jeg blir for langt unna/vanskelig å komme seg til.
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Anbefaler JIMU i Ski, masse morsomme og varierte saltimer, flinke instruktører, barnepass etc! Har også hør mye bra om Avancia som ligger på Ski storsenter (de skal ialleall flytte dit hvis de ikke er der alt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå